Thursday, July 24, 2014

Salam AidilFitri Buat Semua..n3 penutup sebelum raya..

Assalamualaikum semua..
Sungguh sebuk dari semalam..tapi disebabkan dah nak tutup blog selama seminggu ..Umi nak jugak la buat n3 penutup..Hari ni last kerja..banyak nak siapkan kerja..nak closing Shaklee lagi..memang benar-benar sibuk..Shaklee pulak semakin nak closing.ramai pulak yang order..Alhamdulillah rezeki..

Dikesempatan ini Umi nak ucapkan Selamat hari raya Aidilfitri maaf zahir batin dari Umi sepanjang umi bersahabat dengan korang semua..manalah tahu ada yang terasa dengan n3 atau komen2 Umi..Harapnya kosong-kosong..

Okla.. setakat ini dulu..Umi nak mintak maaf sebab tak sempat nak bw kat blog korang..nanti lepas raya Umi jalan-beraya kat blog korang k..

                               semalam ke Home Office shaklee..bawak budak tu sekali..
                                       Along tolong isi duit..(ada orang minta tolong)


                                                       Khas buat KakZakie..

                                                           Selamat Hari Raya!!

#In Sha Allah esok Umi akan pulang ke kampung..semoga perjalanan kita semua selamat#

8 comments:

  1. selamat hari raya aidilfitri buat kak sura sekeluarga,,mohon maaf andai ada komen yang mengecilkan hati secara sengaja atau tidak..
    selamat bercuti..
    afif cute..suka tengok gambar gerak2 tu,,.

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya..maaf zahir & batin kak...drive carefully...:)

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin kak
    Berhati2 di jalan raya...

    ReplyDelete
  4. Salam aidilfitri buat kak sura...mohon kemaafan andai ada slh dan silap....selamat hari raya..

    ReplyDelete
  5. raya blk kelate ke kak sura?
    selamat hari rya..maaf ada terkasar bahasa, gurau2 selama berkomen kat sini ye..

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Raya K Sura...
    Maaf yer kalau ada terkasar bahasa sepanjang dok komen2 kat sini...
    Semoga ceria selalu di Aidilfitri... :)

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Sura sekeluarga... Mohon maaf zahir dan batin... :) kosong2 yer…

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)