Wednesday, August 6, 2014

Beraya Di Rumah Mertua..


Assalamualaikum semua..Hari ini bersambung lagi kisah Umi beraya dikampung..kali ni dirumah MIL pulak..rumah Mil dekat jer ngan rumah mak Umi..hanya 2 minit jer jln kaki..kalau naik kereta sekali tekan minyak dah sampai...hehe..untungkan...macam semalam biarlah gambar berbicara..layankan aje..

                                                    Afif makan nasi dagang TokMa masak..

                                                              Along dan PokMee
                                                      Family adik ipar bersama Mil
                                                 Ini menantu yang datang makan jer..hihi(tak tau malu)
                                                 


Tahun ni seronok tengok Afif excited salam nak duit raya..pantang nampak orang keluarkan sampul..terus meluru..nak tergelak pon ada bila tengok dia macam tu..maklumlah orang baru pandai merasa raya dan duit raya..tapi tahun ni rumah MIL tak berapa meriah sebab adik-adik ipar perempuan semua beraya rumah mertua masing-masing..pagi tu hanya..anak-anak lelaki Mil dan menantu perempuan jelah..tahun depan kalau panjang umur rasanya ceria sikit bila semua ada..

#tahun ni mood raya tak berapa ada#

8 comments:

  1. Senang la sekampung dengan suami. Takyah susah2 tersangku dalam jem

    ReplyDelete
  2. salam aidilfitri
    maaf zahir n batin

    lya pom pg raya rmh mertua dulu

    ReplyDelete
  3. amboi hensemnya anak menantu tu hee..

    ReplyDelete
  4. Itulah nama Raya Sura. Kalau ada bebudak itulah yg meriah. Mereka suka dpt duit macam Afif. Lagi pulak kali ini dia dah pandai.. tengoklah sampai letih dah tu terbaring atas sofa:)

    ReplyDelete
  5. bestla umah mertua dekat bebenau tu kak sura..
    budak2 memang dah kenal duit..

    ReplyDelete
  6. Sapa yang masak tu Sura kat rumah Mil.....
    Seronok jugak yek rumah mak ngan Mil dekat dekat senang nak mengelat hehe

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)