Friday, August 15, 2014

Berpenyet...

Petang semua..n3 penutup sebelum bercuti..
Lama tak makan-makan kat luar ngan budak2 klinik..tengahari tadi Umi makan ayam penyet..tetiba jer rasa nak makan..tapi sebelum pergi tu Umi beli nasi beriani kat mamak sebelah untuk anak2..

Tak habis pun makan nasi..mungkin kemaruk nak makan jer..haha..


                                                              selfie lagi...

#Hari ni nak balik awal sikit..nak ke JJ ..#Yeay esok cuti#

8 comments:

  1. wahhhh shoping setelah raya ke kak p jj he3

    ReplyDelete
  2. sdapnya..lama xmkn ayam penyet..:)

    ReplyDelete
  3. Kak..jom try ayam penyet kat padang jawa. terbaik setakat nih bg zura~ murah pon murah!

    ReplyDelete
  4. Ohhhh lamanya tak makan ayam penyet.... Hari tu masa beropen house ada org buat ayam penyet ni tapi sebab dah kenyang, tak mampu nak makan..... la ni mcm teringin pulak dah tambah Sura cerita huhu

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)