Saturday, July 5, 2014

Ray Ban Budak

Dah sampai!..yeay..Umi yang excited..tak sabar nak tengok anak-anak bujang Umi pakai Ray Ban ni..khas untuk budak-budak..Mulanya kawan kerja nak beli untuk anak dia..sekali berkenan pulak..join sekali..hehe..

Baru sampai tadi..


Umi beli dua..kaler light brown dan hijau ..entah pakai ke tidak anak2 bujang tu..harap diarang suka..kalau tak..membazir jelah..


18 comments:

  1. Macam best je, beli online ke..??

    ReplyDelete
  2. untuk bdk2 pn ada.
    x tau plak shark.
    kalau diorg xnak bleh je kasi bujang kt cni
    hehehe
    muat jer tue,

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..akak pon baru jumpa yg budak2 punya..itu yg terus beli..
      kecik tu..mana padan..tak tau la kalau kepala kecik haha..:)

      Delete
  3. Cantik Sura!....berspa seketul tu?

    ReplyDelete
  4. owh! ada yer ray ban untuk budak2?

    ReplyDelete
  5. smartlah budak2 nanti beraya dengan ray ban..

    ReplyDelete
  6. Hahaha smart tuuu Maksu... Rayban Pa masa beli ngan No-ink kat KB mall dah hilang entah kemana.

    ReplyDelete
  7. Tunjuk kami Afif bergaya dgn Ray Ban itu ye Sura
    Kakak nak tengok:)
    Mesti keletah bukan main dia tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang dah ank amik gambarnya.tapi asyik duk melompat..susah nak amik..nanti cuba lagi..:)
      seronok dia dpt Rayban tu..:)

      Delete
  8. Replies
    1. kira gitu la..spek raya..hihi..:)
      tapi dah pakai sebelum raya..

      Delete
  9. mesti bergaya anak akak pakai ni.. handsome

    ReplyDelete
  10. Wah2, ray ban raya lah kalau gini... baru tau ada jugak ye tuk budak2... :)

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)