Tuesday, July 22, 2014

Hajat tercapai..

Assalamuailaikum semua....
Semoga puasa hari ini lebih baik dari semalam dan semoga kita memperbanyakkan lagi ibadah kita tatkala syawal semakin menghampiri..

Dah hujung-hujung ni..banyak kerja yang perlu disiapkan..sebelum nak bercuti dengan lapang dada..kalau kerja melambak tak siap mesti kekalutan melanda pabila kembali bertugas..Rasanya semua begitu ..nak siapkan kerja-kerja yang perlu dibereskan dulu..barulah senang hati..Itu belum yang dirumah..yang kat rumah pun banyak jugak nak buat..semoga kita semua sempat menguruskannya dengan baik..Jangan pulak duk kalut-kalut ada barang yang tertinggal bila balik kampung nanti.

Umi dah packing sikit-sikit..duit raya pon dah siap masuk sampul raya..korang camner?mesti dah buat persiapan sikit-sikitkan?ke ada yg dah beres ..tunggu nak angkat barang jer masuk kereta..kalau ada..tentu excited gila..hehe..

Alhamdulillah satu lagi hajat dihati Umi dah tercapai..walopon tak sepenuhnya..hanya yg termampu saja..dah ada di genggaman..korang nak tau tak apa bendanya..tengok la ..


dah lama berkenan....

Nak tunjuk pun malu..belum penuh lagi..hanya beberapa ketul saja..nanti dah banyak baru cantik..nanti dah banyak sikit baru Umi kongsi..

#korang minat tak Pandora?#



19 comments:

  1. Wahh... berpandoralah raya kali ini ye Sura.
    Anak dara Sura mesti jeles ni:)

    ReplyDelete
  2. wah dah beli.. memula nak beli.. fikir balik duit ehh sayang plak.. hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila pikir sekali memang sayang baik beli emas..tp sebab dah berkenan sangat..tu yg teruskan jugak niat..

      Delete
    2. ada design pandora emas pnya.. cantik jugak.. teringin juga..

      Delete
  3. tak retiiii.. hahahaha
    kena beli satu2 ke kak?? cer ajar sket camner nak beli bende nih.
    ramai gak yg dh beli. zura x reti lagi setakat nih. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau nak beli banyak2 pon lagi boleh..janji poket tebal..yang beli skit2 ni yg x tebal..hee..nanti la akak creta lepas raya nanti..

      Delete
  4. pernah dgr jenama tu tp tak thu apa isinya..hihik

    ReplyDelete
  5. oo..boleh beli satu2 ketul ke? igt kena beli gelang penuh...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh..ikut memampuan..nak beli gelang aje pon boleh...:)

      Delete
  6. salam. alhamdulillah..tercapai hajat akak :)

    p/s Pandora? first time dengar hehehhehe

    ReplyDelete
  7. pandora tu...bestlah raya kali ni kak sura oi..hihihi

    ReplyDelete
  8. minat. tapi belum mampu nak beli ;)

    ReplyDelete
  9. tahniah sebab hajat dah tercapai. ops, Ros tak minat :(

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah..ada rezeki.. tercapai hasrat hati nak miliki pandora.. blh wak raya ni

    ReplyDelete
  11. Waaaaa jelosssss... nak tengokk akak.. please...hehehe =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti ekk..malu nk tunjuk skit sangat dia punya tu.tunggu tambah lagi..:)

      Delete
  12. wahh..kak, ada member opis ni minat gak dengan Pandora ni.. suka tgk sebab cantik2 kan...
    erm! memang kena siapkan kerja dulu pastu baru dpt cuti dgn senang hati..:)

    ReplyDelete
  13. wah wah..gojeslah akak raya nanti..Pandora tuh

    ReplyDelete
  14. p/s SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN SEPANJANG PERKENALAN & PERSAHABATAN KITA MESKIPUN HANYA BERLEGAR DI ALAM MAYA. JEMPUTLAH DATANG KE RUMAH YA...

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)