Wednesday, June 18, 2014

~WW~

Kegemaran Abang dan adik




                                                                    model cekodok

#antara makanan wajib sebulan sekali#mee sizzling#

11 comments:

  1. Salam kak.. adui! sedapnya mee sizzling... lama tak makan ni..sini mcm susah nak jumpa.. hehe

    ReplyDelete
  2. x pedas ke kak Sura??
    kalo Anis ngan Delisha x bape tahan sgt pedas.. nanti dorang makan sikit jer lah. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pedas sangat ..si Afif buleh makan..kalau suami akak siap api cili padi lagi..

      Delete
  3. Sedappp... baru je smlm tayang... hehe ;)
    Si model cekodok tu siap ngan gaya mulut muncung tu...

    ReplyDelete
  4. g genting hr tu beli cendawab apa nama tu..shitaki ke pe? last2 buang x tahan bau..teringt mee sizling, kita x suka mee tu psal bau cendawan tu lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak pon tak suka cendawan tu..slalunya bagi kat somi ..hehe..

      Delete
  5. Best nyerr... kita pun nak jugak...

    ReplyDelete
  6. comel anak2 akak.. hehe
    cekodok.. xpernah rasa lagi.. dah berkurun hidup pun xtau apa tu cekodok. *shy

    ReplyDelete
  7. Amboi tergoda ai dengan model cengkodok tu hehe....ensemnya....
    Ooo mereka suka sizzling yeh Sura...bukan mereka je...okje pun layan gak sizzling ni hehe...

    ReplyDelete
  8. amboiiii..boleh abis ke sorang sepinggan tu..

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)