Thursday, June 5, 2014

Karipap...Karipap..Karipap..

Siapa nak beli karipap...karipap..karipap..panas..panas..
Siapa suka karipap..suka?..Umi pun suka..paling puas hati buat sendiri..boleh letak banyak2 ayam atau daging..tapi apakan daya..biasanya setahun sekali jer..takpun bertahun-tahun tak buat...haha..
Biasanya beli jer karipap..tak yah susah2 (ayat orang malas).

Selasa hari tu...Umi dapat karipap free..Ibu kawan Along yang bagi.Alhamdulillah..Si Angah pulak rajin malam tu..terus digorengnya...yang mula2 goreng ok lagi..yg kedua..nasib tak hangus..anakdara tak lulus goreng karipap..haiya..




           yang ni mula2 goreng gelap sikit..kali kedua goreng lagi garing..nasib tak hangus..gitu la bila Uminya tak tengok..(masa tu Umi kat bilik)..angah..angah..apapun tema kasih angah sebab tolong gorengkan!

                                                             Angah yg pemalu..

#kalau Angah tahu Umi letak pic ni..mesti dia bising#Sorry ya Angah..jangan marah Umi..hehe#




14 comments:

  1. karipap pusing ye..saya pon suka nih..

    ReplyDelete
  2. kena potong duit hantaran kak ngah..
    goreng karipap tak lepas..

    nasib baik comel..

    ReplyDelete
  3. Sedapnyeeeeee!!
    feberet zura tuh karipap!
    tapi karipap pusing lagiiii sedap dr karipap biasa kan!

    karipap nih makan panas2 mmg sedap.. lawan pulak dengan teh o.. wew~ makan tak pandang belakang dh. hehehehe

    ReplyDelete
  4. el suka karipap biasa tu je..
    karipap pusing x suka sgt
    la ni org dok buat karipap roti kak..trylah buat senang sgt
    eh eh suh org buat tp iols x buat pun hahaha
    sedapnya mkn petang2 karipap panas2 woiiiiiiiiii hehe

    ReplyDelete
  5. Yang penting angah rajin nak tolong. Nanti mesti expert masak tlg ibunya. Hehe...

    ReplyDelete
  6. bulan puasa elok spare ni utk sahur kan

    ReplyDelete
  7. wahh...cm sedap la karipap 2...btw kim salam kt angah ya..hehe

    ReplyDelete
  8. Nrl pun suka makan karipap, nak buat sendiri samala cam K Sura setahun sekali dua je kot... time tu rajin beno le tu... selalu beli yang frozen punya je, senang nak makan tinggal goreng je...
    Haha... angah yang pemalu... sama cam anak nrl... yang no 2 pemalu benaa... :)

    ReplyDelete
  9. yang hangit tu yg sedap..hihi

    ReplyDelete
  10. sedapnya karipap pusing lak tu..sy tak pernah buat yg jenis pucing..apalagi dpt free mmg lompat bintang la kak sura ye..:)

    segak angah ni..betuah ummi ada anak dara lawa..:)

    ReplyDelete
  11. zura makan kulit saje, inti zura korek buang..sejak kecik sampai dah tua bangka nih.. hahahahaah

    ReplyDelete
  12. Senang Sura yek .....dah ada anak dara yg boleh diharap...
    Tak pe ....biasalah mula mula...hanguslah sikit...kat sini ni yg bukan anak dara dah pun boleh rentung gak hehe

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)