Thursday, May 15, 2014

Sensorang...

Assalamualaikum semua..mood nak bern3 dah datang..tapi idea pulak tak brapa nak ada..
Tak pelah..cerita pasal pagi ni..Jarang  dan boleh kata tak pernah Umi bersarapan kat kedai sensorang..tapi pagi ni walau tak berteman Umi makan sesorang..sedih pulak rasa..Umi memang jarang sarapan kat kedai..selalu pun bawak masuk bilik..makan sorang2 dalam bilik..kalau ada peneman baru makan kat kedai sebelah..

Bila makan sorang-sorang ramai pulak yang menegur..solo ke..sorang?..dah tau kita duk sorang2..masih nak tanya untuk bermanis mulut..Umi senyum sambil cakap..a'aa..sorang jer hari ni..sambil makan sambil layan handphone..buka Fb..

Tau Umi sarap apa pagi ni?..apa lagi kalau bukan fav baru Umi..

                    tosey garing dan kopi o...


haaa..tu dia..sedap ko..dulu tak pandai sekarang dah jatuh cinta..tapi takde la hari-hari makan..seminggu  atau dua minggu sekali..kalau tang yang tak garing tu..Umi tak brapa makan..masam sikit..sebab tu Umi suruh buat garing-garing...

#bila duk sensorang macam2 mengelamun..#

8 comments:

  1. wahh toseiii fevret el ni
    tp lama x pekena tosei..wiken ni nak p lepak kedai mamak sensorg lah haha

    ReplyDelete
  2. saya tak pernah makan..lagi kelakar..ahahahai..bak kata en.suami..kesian..

    ReplyDelete
  3. x pernah makan tosey.. selalu makan roti canai jer.
    zura dah selalu sangat dah makan sorang kak~
    boleh kata setiap hari waktu keje memang makan sendirian. sedih kan~
    x de geng.. nak wat cam ner~

    ReplyDelete
  4. PERGHHH ... besar nya tosei tu kak... tu la makan sorg2 memang xbest kan kak.. :)

    ReplyDelete
  5. zura selalu gak makan minum sorang2 kt kedai..sambil makan sambil main henfon..tau2 dh abih sepinggan makanan.. lepak sorang2 syok jgk...

    ReplyDelete
  6. Okje pun suka gak ni.... Selalu order takdelah cakap nk garing nampaknya lepas ni bolehlah try nk yg garing pulak

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)