Friday, May 16, 2014

Semalam punya cerita..

Salam Jumaat yang penuh barokah..
Seronoknya hari ni dah jumaat...kejap pulak rasa..mungkin sebab selasa haritu cuti..Semalam mood memasak kelaut..jadi kepasar malam la kita..Kali ni senang cerita semua beli nasi yang sama..Dah sudah beli makanan tetiba pulak Umi terrrbeli mainan kat Afif..kali ni Umi dia yang lebih ..Afif tak mintak pun..dia takda..tapi Umi dia yang lebih..


Malam sementara nak ambil angah tuesyen kul 10..Umi ngajak hubby gi jalan-jalan minum-minum..niat nak makan otak2..takde pulak..last2 makan kerang rebus jer..

 Along bukan main posing lagi..dia ni memang suka amik gambar cam Afif..Angah dan Abang Aqil pulak tak suka..Umi nak amik gambar pun nyorok..


hubby makan rojak sotong ...umi tak rasa pun...

Sebab dah kenyang makan nasi beriani pasar malam punya maka takse la order yg berat2..tu pun semput nak abiskan abc..

#asyik kerja makan jer kekdahnya.camno nak turunkan barat badan ni..hubby dah mula bersuara..ayookk..hubby selalu pesan..jangan sampai perut tu tinggi dari yang atas..adehh..pedihnya..dah tua-tua ni susah nak diet betul2 #

16 comments:

  1. hahah lawak ayat hubby akk
    jgn perut tu tggi dr atas hahahaha
    sedap rojak sotong tu
    alamak teringin nak mkn otak2 gak

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayat tu memang popular sepanjang hidup ngan dia..asyik pakai ayat tu jer..ingat senang akak nak buang lemak yg tepu kat perut ni..haha..

      Delete
  2. cantik anak2 akak yg pompuan, muka bersih jer....

    he3 dpt mainan baru tanpa d pinta, mesti Afif super hepi kan...

    ReplyDelete
  3. Satu-satu anak biasa tak samalah Sura, ada yg suka bergambar ada yg tak itu biasalah.. Tapi nasib baik Afif tak kisah.. kakak suka tengok gambar dia:)

    ReplyDelete
  4. br tahu ada wujud rojak sotong.
    anak dara kak sura cantiknya...
    manalah tumpahnya kuah..

    ReplyDelete
  5. anak dah sama besar dengan mak yerr

    dlm banyak2 part, tang perut n paha tuh mmg degil kan. pernah ikut diet Terimee, makan sup sayur jer seminggu (air+kobis+bawang besar+capsicum+carrot+celery+brocoli).. memang berkesan... tapi tersiksa gitu

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru tahu ada diet Terimee...dulu2 pernah gak terseksa nafsu makan ..tu yg payah skrg ni..:)

      Delete
  6. Along cantik, Afif duk buka apa tu :)

    ReplyDelete
  7. Kak Sura.. sedapnye ABC akak tuh~
    telan ailio zura.. hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. abcnya boleh tahan diarang pakai aiskrim perisa limau gitu..masam2 sikit..tp budak2 tak suka ais krim tu sbb masam..akak suka..:)

      Delete
  8. Xboleh tahan ayat tu, jgn sampai perut tu tinggi dari yang atas... hehe
    Betullah K Sura... susah nak diet2 ni... pastu bahagian2 tertentu tu, lemak bukan main degil lagi... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau tak pe..lemak tepu..sangatla degil..kena usaha betul2..:)

      Delete
  9. Tetiba teringin Otak otak Sura memalam ni ...Mana nak cari hehe

    ReplyDelete
  10. bw pagi..kak sori lama hilang..cik nor cuti panjang..balik kg..mak cik nor sakit lagi..huhu

    ReplyDelete
  11. wahh abc tu nmpk mewah betol siap ada eskrem lagi !!

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)