Wednesday, May 28, 2014

Kerinduan terubat..

Rasanya semua mak-mak setuju kalau Umi kata..walaupon berpisah seketika cuma(pergi kerja je pun)tapi kerinduan tetap melanda ...rindu pada anak-anak..terutama yang ada sikecil..betul tak?

Kalau rindu mesti nak belek tepon cari gambo..atau pun tepek gambo kat blog cam Umi..hihi..

Jom layan budak yang Umi selalu rindu ni...

          masa dalam kereta ni baru Umi tau dia pandai nyanyi..kat rumah ibu dia la ni dia belajar nyanyi..kalau kat rumah takdenya nak nyanyi nenek2 sibongkok 3..

#seronok sangat tengok Afif dah pandai macam2#

11 comments:

  1. betulllllllllllllll setuju
    lau suami ok lagi leh tahan2 rindu lagi
    lau anak2 woiiiiiiiiiiiiiiiiii ngis2 ooo rinduuuuuu
    ni kan sehari pun dah rindu..lau berhari2 xtaulah mau ngis bengkak2 mate huhuhu..gambar2 n video lah pengubat rindu..
    kdg2 kat tempat keje pun boleh rindu anak2 kat umah pengasuh
    tgk penangan anak dan ibu mn leh dipisahkan woiiiiiiiiiiiii hehehe

    ReplyDelete
  2. betul tu..
    lya masa masuk wad aritu.. tuhan je tahu.. bila sedar je cari ank..

    ReplyDelete
  3. alo..lo..lo..comellnya si hensem ni menyanyi...:)

    ReplyDelete
  4. eiiii meyh acik lia nak geget sikit, boleh... comey sungguh...

    ReplyDelete
  5. Heheheh.. Comel sangat!!!!
    lagi comey bila nyanyi dengan pelat dia tu kan Kak~

    Delisha pon tengah hot nyanyi lagu nenek2 ngan lagu twinkle2 little star. menyanyi tu kalo boleh nak nyanyi sekuat2 nye.. hahahaha

    ReplyDelete
  6. Dalam pada tak reti duduk diam boleh dia menyanyi. Cepat tangkap tau sura budak usia macam Afif ni. Minda masih bersih..

    Siapa tak geram tengok Afif. Kakak memang suka:)

    ReplyDelete
  7. selalu rindu.
    kt wall laptop pn buh gmbr dia.

    ReplyDelete
  8. Hehe....betul tu Sura kalau ada si kecil lagilah rindu nak layan keletah dia kan...

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)