Wednesday, April 16, 2014

~WW~Tidur Separuh Bogel

Seksi Idok?...haaa..ini dinamakan tidur separuh bogel..ada sesiapa tergoda ke?Pic amik pada petang sabtu hari tu masa Umi baru sampai rumah.Pagi tu sempat ikut Umi pergi kerja dengan tak mandi.Pukul 10 hantar balik sebab dah boring..bila tanya angah kenapa tak mandi..dia cakap Afif kata dia dah mandi....pandai ya!!
belum mandi tapi kata mandi pastu tertidur camtu..ish..ish..ish..

11 comments:

  1. he3 mujur x terkencing kesejukan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. setakat ni memang dia dah pandai..malam pun dah tak kencing..tapi kalau dia protes..memang dia sengaja kencing..nak bagi kita marah..:)

      Delete
  2. haha...comel je bujang akak ni tertidur.... hihi

    ReplyDelete
  3. Budak cerdik ni namanya Sura.
    Abang pun kena kelentong hihi...
    Dah letih sangatlah tu sampai terlena dgn seksinya..

    ReplyDelete
  4. ya Allah kak comel giler lah afif cam tu hahahaha
    geram rsnya....meh sini aunty el nak gomol2 ha hahaha

    ReplyDelete
  5. zura blm berani anak zura tdo tk pakai pampers...waktu tak tido mmg tk pakai pampers dh...kang tk pasal2basoh jerruk atas tile tuh

    ReplyDelete
  6. Alahaiiii.. comel jugak walaupon separa bogel.. hehehe
    suci jer muka anak2 tido kan kak~

    ReplyDelete
  7. Salam Sura..Letih sgt tu sampai trtido2 dlm separa bogel..hehe

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)