Monday, April 28, 2014

Kesiannya..

Semalam..si Afif satu hari kena tinggal..memang berat hati bila hari minggu ada seminar..tapi nak buat macamana ..nak tak nak kena jugak..nasib baik ada Cik Abe yang tolong jagakan..yang penting semalam Umi keluar ada restu suami..terima kasih buat somi sebab tolong jaga anak-anak.

Bila balik petang tu...Buka jer pintu..Umiiii..jerit si Afif sambil berlari..terus peluk...rindu ler tu..baru satu hari..Umi pun rindu jugak..bila tinggal anak2 hari ahad memang rasa pelik sebab tak biasa..
Lepas jer mintak t..... terus tido kat kerusi..kesian pulak menengok..

                                                   penat main agaknya...


#terpaksa kuatkan hati bila meninggalkan anak2 di hari ahad#


11 comments:

  1. Masih nyusu badan ke dia Kak Sura??
    rasanye sebaya Delisha Afif nih kan??
    hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya zura..dah 3 tahun..tapi masih menyusu...:)

      Delete
  2. Macam itulah bila dah jadi ibu kan Sura. Tak senang hati sebenarnya tapi demi kebahagiaan bersama kenalah korban sikit masa sesekali aje pun..

    ReplyDelete
  3. holoh kesiannye lahai....biasa la hati seorang ibu kan, mana boleh berpisah ngan anak2..kalu boleh sepjg masa nk anak2 ada depan mata kan... mesti kak sura tk tenang sepjg seminar tu kan, asek teringatkan afif bsyuk masam nih.. hihihhi

    ReplyDelete
  4. alahai manja nya si afif dengan umi nya.. :)

    ReplyDelete
  5. Letih betul tengok cara tidur tu..hehe

    ReplyDelete
  6. ala comeljer cara tidurnyer... nak buat camnerkan demi kerjakan...

    ReplyDelete
  7. yela dia rimdu kat umi dia..dapat y dia mahu baru lena tido

    ReplyDelete
  8. masih menyusu badan ea
    patutlah manja sgt dia ngan ummi dia tu
    smlah ngan anak2 el..lau x jumpa el satu hari..pakat semua dok peluk mamaaaaaaaaaaaaaaaaa haha

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum dan Salam Kenal :D

    Nama sama dengan saya lah hahahaa.. insyallah mesti tabah tu.. anak2 mesti la dirindui selalu.. moga anak2 membesar menjadi soleh dan solehah amin..

    http://timetravelafif.blogspot.com/2014/05/kembara-england-part-7-natural-history.html

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)