Wednesday, March 19, 2014

~WW~

Tikusku Digigit..

dah tak berapa sedap di guna...huhuhu..

Sakit hati bila datang kerja pagi-pagi tikus kesayanganku digigit..:"(

19 comments:

  1. Hehe... (^__*)
    Selamat pagi, K Sura...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. rasanya lipas..jenis yg kecik2 tu..ntah apa ke namanya..

      Delete
  3. wahhhhhhh sapa yg berani gigit tikus akk ni
    hahahaha xde tikus spare ke kak..g selongkar kat opis tu hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg ni tikus kesayangan ..boleh pakai lagi cuma x sedap pegang jer..:)

      Delete
  4. saper gigit tikus akak?meh sini cik nor bagi upah kat dia..haha

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum..
    mesti ada tikus yg dengki ni.. kena buka kertas siasatan nih hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. x yah bukak..dah tau dah..lepas byk kaum dia mati kena spray..yang lain bangkit menentang..protes la tu..hihi

      Delete
  6. Tikus lain mesti jeles 'tikus' ini jadi kesayangan tu yg kena gigit..
    Jgn-jgn tikus yg gigit tikus ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan kak..sebelum ni lipas tu makan kertas jer..lama2 mouse pulak jadik mangsa..

      Delete
  7. ohhh.. ingatkan tikut di gigit tikus. hahahahaha
    beli baru lah nampaknye~

    ReplyDelete
  8. rasanya tikus tak gigit mouse kan?

    ReplyDelete
  9. kalau kt umah akka..biasa la kejadian tikus mengigit wayar tetikus hehe..

    ReplyDelete
  10. mintak bos belikan satu yg baru la....ihihihhi

    ReplyDelete
  11. Tikus gigit tetikus ker kak? hehehe

    ReplyDelete
  12. sabo jer la kak sura..kesian tetikus kena gigit.hehe

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)