Wednesday, March 5, 2014

~Ww~

Aksi -aksi merajuk..





Yang ni abah pujuk...



#dah tak kuasa umi nak memujuk bagai..penat wehh..asyik merajuk jer..rasa nak lempang ada ler#
       

14 comments:

  1. mulut cebik tu da trade mark merajuk eyh he3...

    ReplyDelete
  2. alolololo pasai pa merajuk tu
    meh sini aunty nak pujuk meh meh

    ReplyDelete
  3. Serious ni Sura kakak suka sangat tengok Afif. Rasa kakak kalau kakak jumpa sura kakak salam pun dah cukup tapi dapat peluk kuat-kuat bujang kecik sura ni bestnya...:) Merajuk pun seronok ditengok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengok memang seronok kak..tapi dah tak tahan ngan merajuknya..kuat sangat ..skit2 merajuk..adoi..naik penat..:)

      Delete
  4. haipp...jgn lempang pakwe cik nor tu kak..hihik

    ReplyDelete
  5. comelnyaa.. hihi.. muka macam mix. :)
    singgah klik nuffnang..

    ReplyDelete
  6. lau akak merajuk mcm ni gak ke rupenye..hehee

    ReplyDelete
  7. uiss supermen pon boleh majuk..but comel jer cara majuk dier :)

    ReplyDelete
  8. Anak buah pun suka nau merajuk pastu carik penjuru yg tersorok konon tunjuk protes..bila tak layan menangis..hahaha

    ReplyDelete
  9. dulu zura hangen jgk ngn anak2 kalu dorang merajuk je manjang... tp terbaca artikal kawan2 share, kalu anak merajuk mungkin dorang nk perhatian kita..maklum la kita kan laki bini bekerja, belah petang je br dpt jmp dorang, mungkin dorang rindu sgt kt kita tapi tak reti nak ckp...

    ReplyDelete
  10. haha..comelll dia merajuk ni Kak..geram nengok nya..:)

    ReplyDelete
  11. Olololo.. merajuk pon comel jugak.
    hahahaah.. geram betol tengok Afif nih..comeyyy sgt!

    ReplyDelete
  12. afif ni buat apa pun kiut..merajuk cmni sikit punya comel..lg2 pic last dipujuk..klu dpt mmg kena gomol..geram sy tgok budak gebu2 macam afif ni.hehe

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)