Monday, March 24, 2014

Mood Stadium Suda Mari..

Salam Isnin yang ceria..
Selamat bercuti buat anak-anak yang bersekolah..
Malam ni anak-anak dara Umi dan kawannya Izzati akan bertolak ke Kelantan menaiki train.
Ini kali pertama Umi dan suami melepaskan mereka balik  bersendirian.Sebenarnya berat hati tapi tak sampai hati nak menghampakan permintaan diarang ..Dah banyak kali diarang minta..baru kali ini Umi bagi .
Harapnya selamat sampai kekampung nanti.

Kisah sabtu hari tu..
Mood nak pergi stadium suda mari...
Tengok bola Sel vs Kel..Dua-dua Umi sokong..walopon Kelantan tetap dihati..Selangor pun sokong juga..
siap cakap ngan En Somi..rupanya dia pun sama..sokong Selangor jugak..sebab dah duk lama sini..
Nasib baik Afif ok..beli jajan n berger..ralit makan..orang sibuk tengok bola ..dia x abis2 makan..



Enjoy tengok bola walopon Kel kalah..1-0...lepas ni nengok kat rumah jela..kalau ada game kat Stadium shah Alam bolehla turun lagi..Afif pun ok jer..ni kira percubaan bawak dia..sebab dah lama tak masuk stadium.Takut dia buat hal..




7 comments:

  1. Apa susah ye Afif. Janji mama/papa sediakan makanan beres. Afif ni tak cerewet sebenarnya Sura. Cukup tidur, cukup makan dia mesti ok punya..

    ReplyDelete
  2. Sabtu lepas Ros pun pergi tengok bola.. Tapi, ATM lawan JDT :)

    ReplyDelete
  3. wahhhh menariknyer tgk bola d stadium... sy kaki bola tp x pernah skali pon p stadium lagi ;(

    ReplyDelete
  4. Wah pasti akak pasukan sorak yang paling gamat kan

    ReplyDelete
  5. rajin betul uols pergi tgk bola
    ritu en. hubby ada ajak pi tgk bola
    iols ckp..baik iols lepak atas tilam lagi best hahaha

    ReplyDelete
  6. bagus afif tak buat hal..ada makan setel ye afif..hehe

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)