Wednesday, February 26, 2014

~WW~



Kegemaran baru..

                                     GARING-GARING MEMANG SODAPP...


20 comments:

  1. wah.. sedap tu.. terliur pula aiza tengok.. kena cari juga nanti..

    ReplyDelete
  2. tosey ke roti tisu tu kak..
    el pun peminat tosey sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. tosey..kaksura baru jer pandai makan tosey ..tapi kena garing2..baru tak rasa masam..:)

      Delete
  3. tu la saya pon kalao rasa masam terus ja xmo makan ,.. huhu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu sebab rasa masam la akak tak suka..tapi bila dah garing mcm ni sedap la pulak..

      Delete
  4. nampak sedap tu sura..tak penah lagi merasa tosey ni...garing macam roti tisu ker rase dier ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau suruh buat garing baru diarang buat ...kalau biasa jer x ranggup..:)

      Delete
  5. Tak pernah try lagi ni kak. Sedap ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap..dicicah ngan sambalnya..tapi akak tak suka yg kelapa sbb masam..:)cubalah..:)

      Delete
  6. tak pernah try lagi. tapi, ayah ros memang suka ni.

    ReplyDelete
  7. Feveret saya ni kak... Sedapnya..

    ReplyDelete
  8. wahhh sedappnya.. lama tak makan ni kak..:)

    ReplyDelete
  9. Toseykan Sura.....my faveret jugak tu...

    ReplyDelete
  10. zura suka rasa dia masam2...pernah jmp tepung buat tosey tp tk beli sbb kompom mmg tkkn masak sendiri..baik gi kedai mamak, order dua bijik.. hahahah

    ReplyDelete
  11. memang sedap tu makan garing garing

    ReplyDelete
  12. sedap kak sura..sy pun suka tp klu sy mmg tak cukup satu..dasar kuat makan.haha

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)