Wednesday, January 29, 2014

~WW~

Gaya tidur kat rumah nenek



Sambungan WW yang hari tu..makwe tu nangis bukan Afif yg buat tapi sebab nak turun dari bangku tu..lepas turun teruss....

.

Dari sekeping gambar macam-macam tafsiran yang kita boleh fikir.......:)

20 comments:

  1. amboii..gaya tido yg macho..hahah..

    ReplyDelete
  2. Hihi... kalau budak pun suka apa lagilah auntie nie Afif. Kalau ada peluang auntie pun buat macam budak perempuan itu juga:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Sha Allah..sekiranya dipertemukan suatu hari nanti..bolehla ya..:)

      Delete
  3. kena gomoi sbb ensem sgt ni...

    ReplyDelete
  4. wah..xsanggup tgk afif kna kiss...jeles arr..hihik

    ReplyDelete
  5. Salam Sura...berani lak bdk pompuan tu kiss Afif yer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. si Lysa tu memang jenis camtu ..sempoi..:)

      Delete
  6. Alahai omeynyaaaaaaaaaaaaaa hihihi

    ReplyDelete
  7. ooo kena peluk cium tu yang nangis yer?

    ReplyDelete
  8. jangoknye dia tdo buh baju dlm sluar jgk.. hahaahah

    ReplyDelete
  9. hehe sikit punya style afif tido..sbb afif cmel sgt tu yg makwe cium tu.hehe

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)