Wednesday, December 4, 2013

~WW~

Sempoi.....




#pic tak clear la pulak...rasa lawak bila tengok gaya si Afif ni..#

18 comments:

  1. hai hensom~
    spek terbalik lah sayangggg~
    hahahaha. comel sangat~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal..tak abis2 ngan spek terbalik dia..hahaha!

      Delete
  2. pergh,..mkn nasi siap pakai spek hitam lagi..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gelihati tengok gaya dia..cepat2 amik camera ..:)

      Delete
  3. hahah seronok tgk afif mkn sekali pakai spek tu..ni mahal punya gambar taw

    ReplyDelete
  4. Comelnya dia.... tapi memang style dia pakai spek terbalik ya kak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dia pakai sendiri gitu ler jadiknya..kadang2 ada jugak dia suruh akak pakaikan sebab dia tahu kalau pakai sendiri asyik terbalik jer..hahaha..

      Delete
    2. Ida pun teringat juga masa kecik2 dulu selalu pakai selipar terbalik hehe

      Delete
  5. bergaya mau lebih..speck terbalik apa ada hal kan afif..comel bangat!haha

    ReplyDelete
  6. Hehe... Lucu Afif pakai cermin mata terbalik tu...

    ReplyDelete
  7. Nasi tak clear bila pakai sunglass ye Afif.. tapi dek kerana nak bergaya buat juga. Budak cerdik ni Sura:)

    ReplyDelete
  8. hahhaa..comelll je dia...pakai spek lagi...:)

    ReplyDelete
  9. alamak...macam bersungguh je, Lauk apa tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Afif makan takde lauk..kalau lauk yg dia berkenan baru dia amik..kalautak dia makan nasi kosong jer..

      Delete
    2. Afif...macam tu pon boleh? haha..comel je. (tetiba teringat masa kecik2, mak suap nasi putih, telur mata ngan sambal kicap..mak suap besar2, telan pon sedap je rase..huu)

      Delete
    3. mak suap semua best..tapi anak kaksura yg sorang ni memang susah nak disuap..mula dia pandai makan sendiri dia dah tak nak disuap..:)

      Delete
  10. amboi makan nasik pun pakai spek uolls !! Diva sgt !!!

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)