Tuesday, December 24, 2013

Aqil Dan Yee Mee

Selamat Petang semua..Jom makan Yee Mee!!petang-petang ni ada sesiapa yang terliur nak makan Yee Mee..dulu-dulu Umi memang tak suka..bila rasa sikit pun dah loya..sekarang ni bukan Umi saja yang suka..Abang Aqil pun suka!!Jom layan betapa khusyuknya Aqil makan..




Ada yang terliur tak?...Sebenarnya masa pergi Giant tu lapor..niat nak makan nasi sebab satu hari belum jumpa nasi..alih2 tergoda ngan Yee Mee pulak...abang Aqil..Abang Aqil..selera makan dah semakin bertambah..

16 comments:

  1. lama x mkn
    skun ni selera dah ok kak sura
    selera makan bertambah2 dah huhu
    hehe

    ReplyDelete
  2. aqil makan boleh habeh ke satu tu . wah hebat la kalo dia boleh habes kan.. sedap2 lama xmakan

    ReplyDelete
  3. Wahh sedapnya.. sungguh menyelerakan.. Boleh habis ke tu hehee.. :D :D

    ReplyDelete
  4. aqil..habis tak tuu makan..ehe..terliur lak rasanya

    ReplyDelete
  5. Yee Mee Giant memang sedap..buh teloq satu..pastu tambah cili sikit..habis tudung kena percik kuah ha ha

    ReplyDelete
  6. sy x leh mkn yee mee x tau napa.
    bau dia x leh

    ReplyDelete
  7. kita tak pernah makan mee gitu kak...

    Boleh jenguk mama di sini.. Mommy As Blog

    ReplyDelete
  8. lapar tiba2 tengok Aqil makan mee tu.

    ReplyDelete
  9. hensemnya abg Aqil ni kak...hehe
    selera je tgk dia makan mee tu..nak sikitttt...haha

    ReplyDelete
  10. masa mula2 pestime kenal yee mee, mmg tk blh masuk tekak..lama2 jdk ketagih pulak...hahaahah

    ReplyDelete
  11. sedapnya aqil makan. fevret auntie tu .. nak sikit!

    ReplyDelete
  12. uish! sedapnye..
    makan panas2. dh lama x makan yee mee nih.
    teringin plak~

    ReplyDelete
  13. mmg la terliur,taya keta buat hal en suami hantar tadi,nk keluar beli mkn takde transport..diet la ptg ni..tghari tadi je makan.huhu

    mendidih dh perut tgok yee mee.hehe

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)