Friday, November 8, 2013

Assalamualaikum semua..minggu ni memang terasa kejap jer..tup tup dah Jumaat.Kerja pun berlambak-lambak lagi..memang tak pernah habis..:'( Hari ni Umi kena cepat buat n3..petang karang nak kena pergi sekolah Angah dan Aqil..hari terbuka..

Cuti hari tu Umi tak kemana mana.Memang betul -betul cuti kat rumah..Menghabiskan masa bersama anak-anak..Dalam kepala Umi banyak benda dan aktiviti yang nak buat .tapi sempat buat biskut kegemaran anak-anak jer..Afif pulak sibuk nak mandi kolam..kenala Umi basuh dulu kolam yang dah lama tak guna tu..Selain aktiviti wajib 3M.. memasak,membasuh dan melipat kain tu..Umi tak de ler buat apa..tambah 2M lagi..menonton dan membuta..hehehe..

                                                             kejap jer dah habis....
                                            dapat simpan sebalang jer..tu pun 2 hari dah habis

Masa cuti memang harus dimanfaat sepenuhnya..yang harus..melayan kerenah anak bongsu Umi ni..memang Umi layankan aje pe'elnya..tengok la aksinya ni..

                                                        konon berzikir la...


                                                  Barney pun dia suruh solat!!

Setakat ni jer yang Umi nak kongsi..ikutkan banyak lagi..takut pulak sahabat semua muntah tengok gambar dan bosan dengan merapu  Umi ni..sambung esok pulak..



28 comments:

  1. comelnya kecik2 dah suka solat.

    biskut tu nampak bestnya. kalau kat umah ni sure kejap je abes

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 sampaim ke besar dia suka solat..kat umah akak pun memang dah abis..cam pirahna semua...

      Delete
  2. Ya Allah... tak tahulah kakak ni bila dapat tengok bujang kecik ini mesti kakak senyum. Dah jadi terapi minda kakak dah Sura - suka sangat. Sengih dia tu geram aje kakak tengok.

    Afif solat pakai pampers aje ke sayang:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia selalu pakai pampers jer bila kat umah tu yg gambar slalu seksi..hihijhi..

      Delete
  3. sedap nya biskut tu kak.. comel nya Afif solat hehhe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebelum muak memang sedap..bila dah banyak sumbat dah tak brape sedap dah..hihihi...:)

      Delete
  4. nanti dah besar blh jadi imam utk umi dan abah ye afif ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Sha Allah..begitulah harapannya..:)

      Delete
  5. Tambahan 2M tuh memang best kan Kak!
    hahahaahhahaha.

    alahaiiiiii.. kecik besar kecik besar jer zura tengok biskut tuh. meleleh air liur. pandai akak buat sendiri. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2M tu memang best!walopon kat Astro ulang2 ceritanya..jarang akak boleh tengok penuh..time cuti jerla boleh lama sikit..sejak 2 menjak ni baru pandai berbiskut..sebelum ni beli jer la..:)

      Delete
  6. Hello Friend, You have describe your day to day life including spending time with your Kid in a very beautiful and presentable manner, I appreciate your work, hope all housewives will learn something special from you blog. Hope you are in good health. Have a Nice Day.

    Santosh

    ReplyDelete
  7. heheh comey je dia ngan pampers tu berzikir
    colik kang

    ReplyDelete
  8. comelnye solat. Pic yg ada barney tu lagi comel.

    ReplyDelete
  9. holoh holoh siap berzikir lps solat..juruh nyo budok nih !! tapi solat pakai pampers sajork, cmne tuh ?? hahaahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal..pakai pampers jer..hehehe

      Delete
  10. Alolo....barney pun dia suruh solat hehe....
    Kalau hari cuti dan kita duk rumah saja ....mmg sangat rehat rasanyakan sura...

    ReplyDelete
  11. Sedapnyee biskutttt maksuu. hmmm. rindu pulak kt afif. :(

    ReplyDelete
  12. ha... ha.. cute sangat.. budak2 jer boleh buat gitu tau..

    ReplyDelete
  13. hihi comel je die bawak barney tu solat..

    ReplyDelete
  14. Afif pakai pampers je. Seksi la. Hehe... Rajin akak buat biskut. Terliur tengok :)

    ReplyDelete
  15. Mcm patung Barney yg kitorang buat video "bertukar" tu ke Maksu? :D

    ReplyDelete
  16. hahahaha.. cutee lea.. bole plak patung barney pun di soh solat.. hihihi

    ReplyDelete
  17. waw seksinya afif..paling penting pic kt sejadah..anak soleh umi..geram tgok afif

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)