Wednesday, October 30, 2013

~WW~

Macam pandai baca...


a

13 comments:

  1. eii..mkn encem pakwe cik nor nie..hihik

    ReplyDelete
  2. amboi comey bersimpuh gitu...songkok nye mana dak afif oiii....

    ReplyDelete
  3. TAK PANDAI MEMBACA LG XPE.. JANJI ADA KEINGINNA NAK MEMBACAKAN...

    ReplyDelete
  4. garang nyer muka... ekekekee... mesti sbb kena ganggu masa membaca yer sayang ;)

    ReplyDelete
  5. oklah tu..ada semangat nak baca..hensemlah dia ni geram tgk

    ReplyDelete
  6. Afif duduk tahiyyat betul tu Sura. Jarang budak boleh lipat jari macam tu kan.. cerdik betul Afif ni.. Kena ajar Sura sebab dia dah minat tu tak apa pelat tapi masa ini ingatan masih kuat tau.. cepat dia boleh tangkap/ingat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia memang suka ikut..apa yg kita buat..pic kedua tu..tengok jari dia..dia ikut zikir..umi dia suka pakai jari jer dari tasbih..dia pun ikut..hahaha

      Delete
  7. bijak afif ni.bila dh tunjukkan minat cpt la pandai ank umi nti

    ReplyDelete
  8. bagus nya.. nmpak tekun je membaca hihii.. :)

    ReplyDelete
  9. Comelnye diaaaaaaaa.
    Geram lah tgk dia.
    rasa nak tiom2 je pipi budak bijak nih.

    ReplyDelete
  10. Afif Sama macam Alia. Suka ikut apa yang kita buat. Semoga Afif menjadi anak yang soleh yer nak :)

    ReplyDelete
  11. Buai laju-laju, sampai cucur atap, belum tumbuh gigi pandai baca kitab.

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)