Saturday, October 19, 2013

Tahniah TRW...

Minggu ni memang terasa cepat jer masa berlalu..hari ni dah sabtu...seronoknya...balik kerja nanti nak main guling-guling atas katil..hehehe..mood hari ni tentunya happy bangat..Kelate menang semalam..mungkin ada yg tak suka..apapun kalah menang adat perlawanan.Tunggu game kat Kota Baru minggu depan..kalau ada rezeki Kelate masuk Final..syukur Alhamdulillah..Tahniah buat The Red Warriors..

Tadi masa tengok Fb Umi tertarik ngan pic ni..Gambar Kapten Marvel/Kapten Kelantan tengah solat..sejuk mata memandang..
The Captain
Piya The Captain

Semoga menjadi contoh kepada kita semua..tak kira dimana kita berada atau dalam apa keadaan sekalipun..solat mesti dijaga..tabik spring la ngan Piya ni..:)



11 comments:

  1. ye kak, dimana-mana pun kita boleh menunaikan tanggungjawab kita sebagai hambaNYa

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah kelantan menang lagii ^_^

    ReplyDelete
  3. kemenangan bersama berkat. bagus bagus. :)

    ReplyDelete
  4. Contoh terbaik.. semoga diberkati kehidupan.. amin.
    Salam Sabtu Sura :)

    ReplyDelete
  5. tahniah kelate. btw saya oghe kelate jgk

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..nmpk macam kurang bersih je kawasan lalu lalang manusia..yg penting igt Allah,solat kerana Allah..tabik juga!

    ReplyDelete
  7. tak sabar nk tunggu jumaat ni perlawanan timbal balik ngn ATM kt KB.. hrp2 dpt menang lg kn...

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)