Sunday, October 20, 2013

Jom main bubbles dengan Afif

Di suatu petang...



Afif dah pandai tiup buih tu...yeay Afif berjaya..sebelum ni memang susah dia nak tiup bagi keluar buih..tapi kali ni dia dah pandai!.Setiap ibu yang melihat perkembangan anaknya didepan mata memang gembira..tak kisah la apapun ..tp perkembangan yg positif tentunya mengembirakan hati si ibu..Suka..suka..suka..Afif  pun dah banyak mulut sekarang ni..tak berhenti-henti .. masih banyak yg Umi tak faham..hihihi..tapi Umi suka sangat dengar dia bercakap..suara dia..comey sangatt...
#My kids  are my heart and my soul.They always be my babies,even they grow old#

17 comments:

  1. amboi dh pandai tiup ye afif,berbuih la satu rumah dikerjakannya..sy dulu2 pun suka tumpang aiman main bubbles ni..haha..skang dh lama tak beli..aiman pun dh besar tak minat sgt dh dengan benda ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni kira masuk 2 kali beli...satu tu,dia tumpahkan separuh..masa ni tak pandai lagi..yg kedua ni baru pandai.:)

      Delete
  2. dia sangat comel..teringat dekat anak buah... :)

    ReplyDelete
  3. kdg2 tu penat melayan pertanyaan mrk yg x henti2 hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang ni dia tengah suka tanya..Buat apa tu?..hehehe..naik penat jugak nak jawap..:)

      Delete
  4. hihihi, seronokkan tengok gelagat mereka ni, rasa macam tak mahu mereka membesar dengan cepat je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul mama..ada masa cam tak nak mereka membesar ngan cepat jer..sbbnya..akan rindu saat2 mereka camni..:)

      Delete
  5. Seronoklah dia. Lps ni asyik minta beli mcm Abg iman :) seronok nak main

    ReplyDelete
    Replies
    1. hari2 memang nak membeli jer kerjanya..huhuhu

      Delete
  6. Assalamualaikum.
    Semoga Afif menjadi anak yang berjaya di dunia dan akhirat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikummussalam..In Shaa Allah..Aminn:)

      Delete
  7. muncung mulut dok tiup buih sabun :) comellll

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru perasan mulutnya muncung.tadi akak tak perasan..hehehe..

      Delete
  8. Tengok mulut Afif yg muncung pun dah geram. Comel betul Afif ni:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umi hari2 nak cium mulut tu..geram..kecik je mulutnya..:)

      Delete
  9. zura tk suka anak2 main buih dlm umh, nnt lantai umah melekit2..zura suh dorg main kt balkoni.. hahaahaha

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)