Tuesday, October 22, 2013

Rezeki petang..

Petang ni suka sangat..sebab dapat benda kecil tp nilainya besar dihati...Pak Cik Rahim bg keychain..dia beli masa kat Paris..dia bagi kat semua staf klinik..terima kasih PakCik..Walopon kita ni kira kawan2 jer tp PakCik ingat jugak kat kitarang..Pak Li Posmen pun ada hantar barang kat Umi..dia pass kat staff kat depan..katannya malu nak bagi ..ingatkan apa..dapat sample Libresse rupanya..jadikla..macam2 kaler dapat..dari yg kecik kesebesar-besarnya..


          #rezeki datang dlm berbagai-bagai bentuk#

18 comments:

  1. salam kenal..


    seronok kalau dapat ole2 kan.. esp dari oversea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang seronok..tq sudi follow sini:)

      Delete
  2. alhamdulillah rezeki tu he3..tahniah2 =) bkan sng kn orang nk bg hadiah ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..bukan senang..sbb dah namanya rezeki..tu yg dapat:)

      Delete
  3. betul betul betul, rezeki dtg dlm pelbagai bentuk.
    saya pun dulu prnh dpt sampel pad laurier, lps cuba berkenan terus tp skrg dah x pakai dah, pakai pad herba lah pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu2 sura pun pakai Laurier..skrg ni memang dah bertukar pada Libresse..(sebelum dpt sample lg)

      Delete
  4. orang memberi kita merasa..kalau dah namanya rezeki jangan ditolak :)

    ReplyDelete
  5. Betul tu... Rezeki datang dalam pelbagai bentuk. Yang best'nya dapat keychain dari Paris. Whuaaa... Jeles ni ^_<.

    ReplyDelete
  6. Kecil tp kalau org lain bg, terasa besar nilainya.. betul tak. Terharu :)

    ReplyDelete
  7. untung la tkyah beli pad.. hihihhihi...

    ReplyDelete
  8. untunglah dpt gift dr paris..el xde pung hahaha

    ReplyDelete
  9. saya da pernah dapat he3... tp x pakai2 sampai la ni...

    ReplyDelete
  10. rminye yg komen 'untungla'... Pa pun nk komen jgklah... untung la dpt hadiah~ hehee

    ReplyDelete
  11. klu bendanya free mesti la suka..tak kisah la besar ke kecil..rezeki jgn ditolak..:)

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)