Monday, October 28, 2013

Chapati Oh Chapati..

Kadang-kadang bila tiba jer time makan..taktau nak masak apa..kadang2 tu malas pun ada..So Umi memang selalu ada stok makanan segera kat petiais..Antaranya chapati,roti canai dan hot dog..Bila Umi malas nak masak..Umi suruh jer En hubby pegi beli kari kambing..seketul jer..kuah lebih sikit..hehehe dan Umi pun masakla chapati segera kat umah tu..tadaa..kejap jer siap..budak2 Umi goreng burger..kan senang..:)


Sejak 2 menjak ni Umi suka sangat makan chapati...

15 comments:

  1. suka si afif blh mkn capati..hihik

    ReplyDelete
  2. sedapnya kak. lagi pulak time hujan gini...

    ReplyDelete
  3. Tak penah makan capati. Tak tau rasa dia ape. Hihihihi
    Sedap eh kak? Nanti boleh jugak lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dari segi rasa tu sedap roti canai..tapi chapati ni lagi elok sebab takde minyak..:)

      Delete
  4. Sedap mkn mcm tu.. buat makan mlm pun mmg sedap.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang buat makan malam..tghari pun slalu jugak..slalunya hari ahad sbb mood masak tak berapa nak ada...hihihi

      Delete
  5. bagus idea ni. kalau makan kat luar dua orang je pun dah berapa

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..cuma beli kari kambing jer..kalau kat umah masak kari ayam jer..

      Delete
  6. ada jga chapati sgera rupanya =) xthu plak sy..mkanan ringkas mcm ni mmg sy suka..cpat dan sng..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada banyak Fais..akak pun suka yg segera..cepat!!senang cerita..hehehe

      Delete
  7. Saya x suka pulak capati ni,cm tawar je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..mulanya pun akak rasa camtu..lama2 baru tekak boleh terima..:)

      Delete
  8. lama pulak x mkn capati
    sedap pulak tgk
    nti mlm nak pi belilah kt tesco wat stok jugak hehe

    ReplyDelete
  9. kalu gi mamak mmg zura order capati jer... kering tak berminyak... sedap nih !!!

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)