Thursday, October 3, 2013

Afif dan Sosej

Rindu nak update blog..tuannya busy sesangat 2-3 hari ni..hari ni just tepek gambar Afif jer pun..(cam biasa)

                                                        Afif n sosej

Ceritanya si Afif ni merembat umi punya roti..dah la baru dua kali jer gigit..dah ditariknya..kalau makan semua takpe la..ini ditariknya sosej tu..roti dibiarkan..dia makan sosej jer..Umi dapat roti kosong..huhuhu..

#takleh nak merepek banyak2 hari ni..kerja banyak tak habis!#


23 comments:

  1. hihik..cian umi dia..sabar jer la kak..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sabo..kalau tak dah kena si Afif ni..hehehe:)

      Delete
  2. Hahaha~ kena momom blakang Apip ler mcm nie~

    ReplyDelete
    Replies
    1. camne nak momom belakang afif..hilang sikit jer carik..umi..umi...:)

      Delete
  3. comel nya.....pengorbanan seorang ibu, bg yg sedap2 kat anak. Emak tak mengalah jer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. korban makan memang selalu..tapi uminya tak kurus2 jugak..hehehe

      Delete
  4. nampak panjang plak sosej kat tangan Afif tuh~ hehehe

    Selamat bekerja kak~

    ReplyDelete
  5. Itu nama budak bijak!!
    Tepek gambar Afif siapa pun suka tengok Sura (apa lagi kakak ni memang suka tengok Afif).

    ReplyDelete
    Replies
    1. bijak kena ke dia ..untung pun dia..bolehnkata kita ni Ibu makan bekas2 anak jer la..takut membazir..:)

      Delete
  6. wah.. panjangnya sosej dia, oo.. umi buat sosej panjang untuk adik comel yer...

    ReplyDelete
  7. hahahaha.. budak2 memang suka sosej kann.. mesti yang roti tu dia campak entah kemana.. macam anak sedara teman gak lea.. hu3..ingatkan makan habes roti tu.. rupanya dia makan sosej je.. alahai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang gitu budak2 ni..sosej terlebih-lebih suka..rotinya bagi kita..huhuhu..

      Delete
  8. Replies
    1. memang pandai...dia dapat isi..hehehe..uminya dapat...;)

      Delete
  9. pnjang nya sosej yg dia makan tu.. cmel ^_6

    ReplyDelete
  10. sabo jer la,mmg nasib mak2 macam ni,rela bekorban utk anak,roti kosong pun sodap.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul la PK.nasib mak2 memang camni..semoga anak2 ingat pengorbanan ibu bila diarang besar nanti:)

      Delete
  11. panjang betul sosej tuh..beli kt mana kak?

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)