Monday, September 30, 2013

Makan Yee Mee

Hari minggu punya cerita..seharian duk rumah..lepas maghrib baru keluar..niat nak keluar awal..tp kesian pulak kat En Asmadi..baru balik kerja..bagi dia rehat dulu..akhirnya memang keluar lambat betul..so pegi shopping barang dapur sikit dan makan2 jelah..Tekak ni memang dari petang dok mintak Yee Mee..dah lama tak pekena..teringin la pulak....En Shamsul tanya mengidam ke?..takdenya mengidam..teringin jer..hehehe..jangan ler..takut..

                                        bergambo dulu sebelum keluar..
                                     si Angah ni tak nak pandang pulak..
                               En Shamsul dah pandai senyum dah bila amik gambar..
                                                            Afif pun suka Yee mee..
Lepas makan baru shopping barang dapur..takde ler kemana-mana..:(


21 comments:

  1. jue pun suka makan yee mee ni.. lama dah tak makan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila lama tak makan tu yg keinginan membuak-buak..hehehe..

      Delete
  2. anak perempuan saya suka sangat makan yee mee tp saya biasa2 jer. tp benda yg panas2 macam tu mmg sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. dolu2 pun kaksura taksuka Yee Mee..kembang pipi lepas makan..sejak 2 menjak ni aja tekak baru boleh terima..:)

      Delete
  3. Affif makan betul-betul tu sampai memanjat hihi... ada aje yg dibuat auntie geram tengok awak tau:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau umah dekat sura dah bagi akak pinjam Afif dah..biar lepas geram akak tu..hehehe..

      Delete
  4. pernah makan sekali jer yee mee nih.
    tu pon x bape sedap. hubby zura kata ade tempat2 tuh sedap yee mee dia. tak tau lah kalo zura yg x reti makan.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak pun baru jer pandai makan..kalau dolu2..rasa loya pun ada..:)

      Delete
  5. Khusyuknya Afif mkn yee mee. Geram tgk pipi yg nampak tembam dari tepi.

    Fiza tak pernah lagi merasa yee mee :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. afif tu baru potong rambut..sbb tu nampak camtu..
      Kalau tak pernah merasa..baik cuit2 dulu sikit..kang tekak tak leh terima pulak..akak dulu ..cuit2 yg hubby punya..rasa o.k baru order..

      Delete
  6. masa 1st time makan yee mee mmg zura tk blh telan sgt.. pastu dah lama2 tu asek nk mkn sokmo plk... yee mee kt foodcourt jusco mmg terbaek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak slalu makan kat Giant jer..bila pi Jj terorder lain..hahaha:)

      Delete
  7. Wowwwww. Sizzling Yee Mee. Lama dah tak makan. Heheh! Tgk tajuk igtkan akak wat sendiri. Rupanya chef kedai yg tolong watkan. Lg senang kan kak? Kenyang, ada org tlg basuhkan pinggan :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau tak pe..chef masakan..kalau akak masak kot jadi mee lain jer..hahaha

      Delete
  8. Uiii Aiii~ lama sesangat tak pekena Yee mee nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom kita ajak kak sura banje..

      Delete
    2. Jommm~ kalau org belanja komfem bertambah sedapnya~ :D

      Delete
  9. Dah lama tak makan yee mee..akak mmng suka, tapi anak2 akak semuanya geleng kepala....

    ReplyDelete
  10. sedap... sekali2 memang teringin...

    ReplyDelete
  11. wah petang2 sedap pekena yee mee sizzzzling ni sluuuupppp hehe

    ReplyDelete
  12. wah sedap,habis licin dimakan.tgok gaya afif cukuplah,bergaya sekali mkn.huhu

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)