Wednesday, September 4, 2013

~WW~


Saper ada pengalaman ngan dapur ni..

                                                     nostalgia dolu-dolu
#teringat mak pernah pakai dapur ni dulu-dulu#

16 comments:

  1. Masa kakak kecik dulu pernah arwah mak kakak guna dapur ini Sura.. anak-anak kita memang tak jumpalah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kak..kalau diarang tengok pun mesti diarang tanya..ni apa?

      Delete
  2. xpernah guna la kak..guna dapur kayu jer..:)

    ReplyDelete
  3. mak saya pakai dulu... sampai saya sekolah la jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. seingat akak..lama jugak mak pakai dapur ni sebelum bertukar ke dapur gas...akak la tukang beli minyak tanah..hehehe..

      Delete
  4. Ma zura pon pernah pakai.
    masa tuh zura kecik lagi.. so, tengok jer lah.. nak guna tak reti..:)

    Kak.. tak tau cam ner nak buat ngan komen tuh.. x reti dah..huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry la zura..kalau akak boleh tolong meme akak tolong..tp akak x expert dlm benda2 cam gini..zura kena minta tolong ngan orang yg dah lama ngan blog ni..akak ni baruuu je nak bertatih..sorry ye zura..

      Delete
  5. hahaha dapur minyak tanah.. dah jadi barang antik nih.. hahaha.. ada orang pakai lagi ke? nak beli minyak tanah sekarang pun dah susah.. kedai runcit tak jual dah.. kalau jual pun dalam botol kecik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang satu hari boleh jadik brg antik...:)

      Delete
  6. masa kecik2 dulu prnh terjumpa kt kwsn pembuangan sampah, pastu kitorg amik wt maiin pondok2.. zura tk de pengalaman memasak guna dapo cmnih..

    ReplyDelete
  7. mama tak pernah tengok dan rasa dapur macam ni.. hihi

    ReplyDelete
  8. sy pernah..sekejap je la dulu2 masa kecik2..hehe

    ReplyDelete
  9. Mak Okje lagi kesian Sura pakai dapur kayu je

    ReplyDelete
  10. Ade ke nenek pakai dapur ni? nape Pa tak pernah nampak punnn??? huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni dolu2 la Pa..masa ni m.su skola rendah..:)

      Delete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)