Friday, September 13, 2013

Review Hadiah Sabun dari Blog Cik Nor

Haa..cerita basi..tp nak update jugak..Pertama sekali dpt tahu je sabun beras dah sampai kat tangan pemenang teka ari tu,rasa sangat lega.dan tak lama selepas itu pemenangnya Cik Nor pun buat n3 pasal dapat hadiah dari Umi..siap review lagi blog Umi.tema kasih Nor!!klik sini saper2 yg nak baca n3 cik Nor tu



Cik Nor Blog's


#Sorry yea Cik Nor akak copy gambar kat blog Cik Nor..jangan mare..#


14 comments:

  1. Sabun beras kian femes sekarang macam juga kolagen macam-macam brand ada kan..

    Tahniah Sura:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang mcm2 brand.tinggak kita jer yg memilih..:)

      Delete
  2. Dah baca dah entri cik nor hari tu bukam main suka lagi cik nor hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. MANA IDOKNYA..SATU DEZEN SURA KASI...:)

      Delete
  3. ehh, sabun yg naz pakai ni. clear muka, rasa best bila guna. tegang je rasa, kulit tak berminyak. best guna product yg natural base ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo Naz pun pakai produk ni..patutler gebuss..hehehe..

      Delete
  4. bestnyeeee...
    dapat banyak plak tuh.. hehehe

    ReplyDelete
  5. tahniah.. banyak pulak tu.. stok bapa bulan ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bergantung cara pemakaian..klu buat sabun badan cepat jer abisnya..klu buat sabun muka memang lambat abis la..:)

      Delete
  6. Baguslah sabun ni. sy pernah guna. Tapi payahlah nk dapat stok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak buah ada jual kat Fb..namanya Aen Qistin Rahim..stoknya byk dan murah kat siam..tp akak beli kat klate jer..mahal sikit pun x pe..takutla nak pegi sana..

      Delete
  7. susu berasni bagus sbb buat dr bahan semulajadi..petua org tua2dulu pun cuci muka pakai air beras utk gebu n putihkan kulit muka.mmg releven la kansabun ni boleh guna kt badan sekali kot

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah pemenang dh terima hadiah dia.. gebu la cik nor pasni.. hihihihhi

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)