Friday, September 13, 2013

Mood rajin dah datang!!!

Semalam angin rajin datang melanda diri ini..sesudah bermalas-malasan 3 hari..Niat nak membako dari hari senin lagi membawa ke ari khamis..Cik Abe kat umah dok tanya2 bila nak wat..Maka dgn itu Umi ni merajinkan diri utk suami tersayang..ceewaahh..cam la wat apa sgt..Cik Abe nak kek marble jer pun..hehehehe..gempak jer lebih...

Afif ngan Aqil yg jadik pembantu semalam..kakak2nya elok berkurung dlm bilik..Afif memang suka kalau bab2 camni..bolehla dia 'bermain-main' skali..semalam pun telor dah pecah sebijik dia buat..pantang jer kita x sedar..abis brg dia buat main...dlm duk bermain-main ngan Afif akhirnya jadik jugak la sebijik kek...



   Lepas jer kek tu masak Si Afif ni x sabo2 nak makan..dah ler kek tu panas2 lagi..siap suruh amik pisau lagi..nasib jugak Umi pujuk suruh minum susu t........ dulu..tu pun x lama..so Umi pun potong la kek tu walopon ngah panas lagi...memang x menyabo la si Afif ni...

10 comments:

  1. nampak cam sedap jer~
    lawan plak ngan air teh panas..
    sedapppppp!

    ReplyDelete
  2. wah mstila adik afif tak sabar...nampak sedap marble kek tu sura...bty..tq sal komen tadi...InsyaAllah akan ikut kata encok doktor tu...mungkin skngni krole kurang tidur kot...tu yang naik BP...baby zahrah kerap bangun tngah malam skngni~ Tapi tak tahulah sura...cam ok je krole ni...but kena jaga2la jgk kan~ tq

    ReplyDelete
  3. Hubby okje tak prrnah teringin kek Sura sebab tulah jarang okje buat kek....disamping malas hehe....
    Anak anak pun kurang makan kek Sura...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sura pun baru jer blaja2 buat kek..anak2 suka kek coklat..:)

      Delete
  4. kek yang baru masak mmg sedap, gebu je rasa.. kalu dh lama sikit rasa muak plk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak sura pulak..yg sehari du lagi best..tp slalunya 2 hari dah abis..hehehe..

      Delete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)