Wednesday, August 14, 2013

Syawal kedua..

Raya kedua tahun ni umi n family ke Kota Bharu..umah BIL..Biras umi masa nasi minyak..perut ngah lapar memang sedap la..x sempat nak snap pic masa tengah makan..layan makan jer..hehehe..lepas makan baru la ada hati nak amik gambo..tu pun amik pic anak2 jer..lupa nak amik pic sendirik..(slalugitu ler)

            Gambar budak ni byk la..


                    Anak2 dara yg sememangnya suka bergambo..




Selepas mengenyangkan perut kat sini..kami gerak ke umah adik pompuan hubby yg x jauh dari umah adik hubby yg lelaki ni..cantik umahnya..(umah baru-bila balik kelate dia akn tido kat umah baru ni).Masa kat umah adik pompuan hubby ni umi diserang penyakit malas nak menyenap(snap)..so x de la Bergambo..hehehe..

ni la umahnya(amik pic kat fb)

#seronok bila tengok umah cantik camni bilik ada 4..mulala berangan..bila la nak dpt camni..umah umi kat kelate ni ada 3 bilik jer..tu pun kecik2..huhuhu..bersabarlah wahai hati dan bersyukur dgn apa yg ada..#

8 comments:

  1. dah ada rumah sendiri tu dh syukur.nti da rezeki lebih kita besarkan rumah,tak pun beli sebijik lg rumah.hehe..

    nasik minyak..sedap tu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli sebijik lg umah..mmm..meme kena simpan duit dulu..:)

      Delete
  2. Ooooo Maksu pegi sini rupanyee~ tak ajak yeee~

    ReplyDelete
  3. afif nampak cm berisi dah sikit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dlm gambar meme nampak berisi..kat luar..hrmm..kecik jer..

      Delete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)