Wednesday, July 31, 2013

~WW~

Alahai Afif



Kena cium..hihihi..


kalau cam ni ada x orang nak cium?

#kecik2 cam ni cium2 x per..dah beso nanti.. 


Boleh pandang-pandang jangan pegang-pegang
Duduk renggang-renggang bertambah sayang
Biar malu-malu biar segan-segan
Kerna malu itu perisai orang beriman.


16 comments:

  1. Replies
    1. boleh..:)tp memang dia x suka org cium..dia cepat rimas..

      Delete
  2. huhuhu cumilnye adik afif kena cium tu...besa r tu..muka comei...tp beli besar nnt...huhuhu cam kat lirik lagu tu ye~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hrp besar nanti pandai la jaga diri..:)

      Delete
    2. ok tu nanti..muke mmg hensem boy huhu~

      Delete
  3. salam singgah Umi sura..dah masuk sini pcl mesti nak komen2.

    baby yg kena kiss tu sama mcm anak jagaan isteri sy , afni zulaikha namanya..comel ! suka main bedak.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nama pun dah comel...'Afni zulaikha'..boleh geng ngan Afif..main bedak..hehehe..

      Delete
  4. kalo pic no 2 tuh rasa nak gomoi2 jer.. hahahaha~

    ReplyDelete
  5. comey jer gmbr atas sekali tu ;)

    ReplyDelete
  6. Hehe...kecik gini cium2 takde hal okeh.
    Nanti dah besar no..no..

    ReplyDelete
  7. ahahha main bodakkk yooo

    budak2 kann macam2 ekeke

    ReplyDelete
  8. Tepek lagi tebal dik mari sini auntie yg cium
    Mesti wangi satu badan:)

    ReplyDelete
  9. Putihnya... ala-ala tepung gomak pulak ...

    ReplyDelete
  10. afif ni muka bulat, geram nk konyok konyok !!

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)