Wednesday, July 17, 2013

Kad Raya


Assalamualaikum semua..harap kawan2 semua sihat sejahtera dibulan yg mulia ini..2 hari ni Umi x brape sihat..idung ni tersumbat pulak..tekak dah merah(doc dh check)seram sejuk..macam2 lg..cuma x demam jer lagi..harap cepat baik seperti sediakala..ok laa..dari duk bebel mcm2 lagi..lari tajuk pulak tu..baik balik pada tajuk..ramai x antara kita yg dpt kad raya.?tahun lepas ada dapat?seingat Umi..dah lama Umi x dpt kad raya ni..sejak zaman ada handphone ni rasanya memang x pernah dpt..hanya sms jer..huhuhu..zaman skolah dulu ada la dpt..kawan2 bg..saling membalas kad raya..teringat pulok zaman dolu2..




*baru teringat...klu x silap 2 tahun lepas staff klinik ada dapat kad raya...bukak2 kami semua tersenyum..dari abang posmen(pak Li) yg slalu hantar surat kat sini.....buat lawak pulak Pak Li ni..hari2 jumpe pun nak hantar jugak..tau la awak tu posmen..hehehe*

15 comments:

  1. Replies
    1. bagi alamat..nanti akak hantar..hehehe..

      Delete
  2. zura dh lama tk beli kad raya..elok gk beli byk2 tepek kt dinding utk tatapan tetamu klu wat open house nnt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu kenangan dulu2..ingat lg masa akak kecik...kakak2 akak rajin gantung kat dinding..:)

      Delete
  3. Sekarang ni bila dapat kad raya dah jadi macam special sangat sebab dah jarang org nak hantar...

    ReplyDelete
  4. tahun lepas zura banyak dapat kad raya dari kawan2 blog.. sonok sangat..heheheeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. jelesnya akak..x de saper nak bg akak kad raya..huhuhu..

      Delete
  5. dah lama tak dapat kad raya sejak sms jd pengganti...huhu..

    ReplyDelete
  6. thn lepas dpt gak... gewe kasik.. hehehe :D

    ReplyDelete
  7. ada lagi kad raya nih?? ingatkan dah pupus..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada..hehehe..cuma kita jer dah melupakannya..:)

      Delete
  8. Sekarang ni duk tgk kad raya alamatnya je lah hihi

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)