Tuesday, June 11, 2013

Makan-makan~Ani Sup Utara~

Umi sekeluarga ni kalau ke Alam Central x sah kalau x makan sup..dari anak2 kecik lagi kitarang selalu makan kat sini..nak kata sedap sangat tu..x de la..tapi suka..Along n Aqil suka makan nasi ayam kalau kesini..nasinya kalau makan camtu pun sedap..Umi,En Hubby n angah suka makan sup..angah suka sup daging..umi n hubby suka sup campur(daging + perut)..

Kat dalam PC ni..byk pic kitarang makan kat sini..jadi..apalagi..umi pun nak jugak menempek..abadikan kat blog yg x seberapa ni..(cewahh..sejak2 baru pandai berblog ni kemain lg umi ni ..org tua baru blaja..gini ler jadiknye..)

                                                               sukanyer dia..

                                                            along melayan adik

                                                            aqil tengah khusyuk ...
                                                              abah n angah

Selalunya pic umi yg x der..huhuhu..duk sibuk sgt snap..sampai pic sendiri pun x der..(slalu gitu ler)..



14 comments:

  1. tak pe..kak sura dok balik tabir jer..hihik

    ReplyDelete
    Replies
    1. elok jugak..kalau x pic akak sorang pun dah penuh..sebulan dua ni..berat bertambah2 pulak..aduyai..

      Delete
  2. Replies
    1. memang..nak2 kalau perut ngah lapar..hehehe..

      Delete
  3. bestnyer menjamu selera bersama keluarga....

    ReplyDelete
    Replies
    1. saat2 ni lah yg mengeratkan lg hubungan kekeluargaan..:)

      Delete
  4. Salam, comelnya adik! Beria-ia makan.. kupiah dia ke tu? Nampak macam besar je tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam..kupiah tu memang dia punya..tp terbeli yg bukan saiz dia..hahahaha..

      Delete
  5. sesekali makan kat luar mmg syok kan~ zura jarang kalo kat luar makan sup.. kalo teringin sangat baru ajak gi kedai sup.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak kat luar pun suka sup..kat umah seminggu sekali mesti punya...:)

      Delete
  6. ummi low profile.hehe..dh beso anak akk ye.sy pun klu suka mkn kt sesuatu tmpt,tmpt yg sama jelaselalu terjah..:)

    ReplyDelete
  7. Dah lama CK tak pekena sup kat situ

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)