Thursday, June 27, 2013

Dan sekolah pun bermula...

Hari ini sekolah bermula seperti biasa..Alhamdulillah..jerebu pun dah pergi..sebelum ni Port Klang memang teruk kena jerebu..slalunya  kalau jerebu.. Port Klanglah yg slalu kena teruk(sebelum2 ni)Along cakap semalam, rasa lemau jer nak gi skolah..dah sedap cuti..si Angah lain pulak..masa skola diisytihar tutup..cam x suka je..dia  ni meme lain mcm skit..suka sangat gi skola..kalau Abang Aqil lagi best..Yabedabedoo..x skola..suka sangat..anak lelaki umi yg sorang ni..memang suka cuti..pernah dia tanya ..umi knape cuti 2 hari,skola 5 hari..?kan best kalau cuti 5 hari skola 2 hari..adoyai anakk...jenuh nak ceramah pulak..

                                                                      along
                                                                        angah
abang Aqil
#sebenarnya suka melayan pe'el anak2,tp bila time fenin ngan cam2 hal..anak2 pulak cam2 pe'el..tu yg beranginnn#

17 comments:

  1. Replies
    1. tema kasih Nor..comey srupo umi dio kot..hahaha(masuk bakul angkat sendiri).

      Delete
  2. Sekolah 2 hari cuti 5 hari memang bestlah hihi...
    Itulah anak belum mengerti lagi sura bila dah besar kelak dia tahul

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu yg nk kena memahamkan diarang ....:)

      Delete
  3. klu sekola dua hari cuti 5 hari best la cikgu.haha macam2.. anak2 ni semuanya menghiburkan,macam2 peel

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu..bukan ank murid je suka..cikgu pun suka..hehehe..

      Delete
  4. anak dara akak sgt lawaaa... manis sgt parasnyer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tema kasih Lia..kalau budak2 tu tau ada org puji..mesti senyum sampai ke telinga..:)

      Delete
  5. perangai along, cam naz masa skolah dulu. ekeke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kebanyakkan meme camtukan..bila dah cuti lama sikit mula la rasa semacam je...:)

      Delete
    2. kite yg dah tuo ni pun kalu dah cuti meme malas nk keje balik. hehe

      Delete
  6. dah besar dah anak2 akak.. tapi uminye menten gak.. nampak cam anak dara.. jelessss..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..ya la sangat ..skrg ni x brape nak menten..badan dh semakin kembang..huhuhu..asyik berangan nak diet..dietnya tak..:)

      Delete
  7. dh jdk anak dara dh anak2 pompuan akak yerk, tp umi nye muda belia lg..pheewitt !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. x terasa sangat muda tu...:(..yg best bila berjalan org kata adik..(kembang sekejap)hehehe..

      Delete
  8. sekolah 2 hari cuti 5 hari.. menarik nih.. boleh dipertimbangkan cadangan nih untuk diusulkan pada pak menteri.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak bapak pulak yg pening..hihihi..

      Delete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)