Thursday, May 30, 2013

Pahang Vs Johor~Separuh Akhir kedua Piala FA

Tentu ramai peminat bolasepak Pahang dan Johor tertunggu2 nak tau tarikh baru perlawanan separuh akhir kedua.FAM dah umumkan semalam..tarikhnya 1/6/13 ni(sabtu) pukul 4.45 petang .Bertempat di stadium Bukit Jalil.Rasanya kali ni dah x der limpahan penonton la kot..Kapasiti Stadium 90,000 org..ramai tu yg boleh dtg..dah macam final!Untuk penyokong kedua2 belah pihak pastikan anda ada tiket yg ori o.k..Tiket yg hari tu (masa game x jadi) boleh ditukar.

Umi pun x sabar nak tengok game ni..siapala a yg menang..yg pasti Kel menunggu..Jom sama2 menonton nanti..Jangan lupe...Hidup  bolasepak Malaysia..

                                                              game x jadi
                                                  limpahan penonton masa hari tu..

19 comments:

  1. ulat2 mendapat keuntungan atas angin... duk dirumoh main game lagi best... hahaha :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbb tu la melimpah-limpah manusia..sbb ulat banyak..hehehe..

      Delete
    2. kena baling batu dari luar stadium.. huhu mujur masa ni tak pegi... duk rumah main game je. hehehe

      Delete
  2. Replies
    1. stadium DarulMakmur mencipta sejarah..:)

      Delete
  3. amboi semangat kesukan sungguh kak sura..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak memang cam gini..semangat sokmo..akak memang minat bola..

      Delete
  4. Harap tak berulang lagilah kisah tempohari.
    Kakak org JB mestilah mendoakan JDT menang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. abangipar saya pun org Johor kak...Kakak sy pun dh lama duk johor..dh jadi org Johor..smoga Johor menang yea..:)

      Delete
  5. nasib baik hubby bukan kaki bola..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hubby umi memang kaki bola..masalahnya dh berjangkit ngan umi..hehehe..

      Delete
  6. dua2 negeri kena travel jauh..sama2 susah..br puas ati..hihihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal..elok2 dh dekat jadi gini pulak..

      Delete
  7. haih. mmg patut wat perlawanan tanpa penonton sebagai denda..
    asal tengok bola jer gaduh~ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokong!!..tp kesian..kerana nila setitik rosak susu sebelanga..

      Delete
  8. mak aihhh ramainya peminat bola sepak..hakak tak minat sangat bola nie...hehehhe tapi ade bc gak kisah perlawanan yg tak jadi tue..:(

    ReplyDelete
  9. sy sokong sape yg menang je.haha

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)