Thursday, May 30, 2013

Master Coordinators Celebration~Shaklee

Petang ni umi masukkan N3 basi..sbbnya dah lama terperamm..huhuhu..27/4 ari tu.umi,hubby n kenkawan Shaklee gi meraikan majlis Master Coordinators baru..Masters Siti Nurazlina n Zainul..Grand jugak sambutannya..buat kat Empire,Emperor Ballroom..kami terkejar2 kesana..sbbnya majlis kul 3..kul 3baru kiterang pertolak..tggu kawan yg lain abis kerje..

Sampai  kat sana kena daftar dulu..lepas daftar dpt godies..pastu ada refreshment..nasib baik ada byk makanan lagi..dh la lapor x mkn tghari masa tu..


                                                           posing time..

Kenyang jugak la perut kitaorang..Lepas tu majlis nk mula..kami pun masuk ler ballroom tu..boleh tahan jugak!!
                                                          hubby dah dpt geng..org Trengganu..

Sebenarnya ini kali pertama umi dtg ke majlis macam ni..sungguh berinspirasi..seronok tengok org dh berjaya..Shaklee memang terbaek..

bestnyer jadik master..


Lepas jer abis majlis ..upline umi suruh tggu..rupanya dia suruh Dex bg motivasi lagi kat kiterang..apapun memang seronok sangat.pastu dpt bunga roshidup sekuntum sorang..jadik ler..Master Azlina dpr sejambak bunga dr hubbynya..sweet sangat..

posing ngan hubby

Kalau korang nak tau Master Azlina tu dah berenti keje..fulltime shaklee..dulu dia engineer Petronas..hehehe..dan nak tau tak berapa income seorang Master?..lebih kurang 600 000 setahun..Master Azlina pun dh setahun jadi master..cuma baru celebrate jer..

#bila la umi boleh jadi master..berangan jelah..duk jadi senior sup pun dh lama..hmmm#


12 comments:

  1. nak master kena ambik ijazah dlu Maksu... hehehehehe~ sedapnye makanan tu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau masuk Shaklee..x yah nak ada ijazah..usaha n kerja kuat jer..:)

      Delete
    2. kalau maksu dpt jadi master nanti, Pa nak jadi ijazahnye yer... hehe

      Delete
  2. waaahhh.. tahniah pada mereka..
    bangga tengok orang berjaya kan~

    ReplyDelete
  3. seronok sangat..klu boleh kita pun nk jadik mcm diarang..

    ReplyDelete
  4. Takpe berangan dulu..ambik aura org2 yg dah berjaya tue..org yg berjaya nie selalunya mereka positif...dan usaha lebihh...:)

    kita pon boleh..jgn cepat mengalah sebelum mencubaaa....wahhhhh pandai plak cnn menyusun kate..kehkehkehh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh jadi motivator ni..x pun jd ahli shaklee yg berjaya..:)

      Delete
  5. berangan dlu tak per kak..hihik

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang slalu duk berangan pun ..hehehe..

      Delete
  6. bagus gak majlis cmnih, blh kenal2 ngn ahli Shaklee drpd pelbagai negeri..

    ReplyDelete
  7. 600k sebulan?tu dia..untungnya jadi org kaya.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena rajinnn..n buat betul2 baru boleh jadik master..nampaknya sy lambat lagi la..:(

      Delete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)