Thursday, February 21, 2013

Kepoyoan Melanda




 Kadang2 aku ni poyo gak(kadengg K!).Ye ler duduk dlm bilik sorang2(waktu kerja)..boring sey!!x der orang nak sembang..dah lah bilik aku nun jauh di belakang..bila dh masuk air aku snap la pic sndiri..nyanyi2 n makan2..nasib baik jugak ada hobby baru..dah minat menulis kat blog..kureng la masuk air..

jaga kaunter
Bila ada staf cuti baru la aku duk kat depan bleh bercampur ngan orang..kiranya kalau ade yg cuti memang aku la yg jd tukang ganti..huhuhu..tp yg sronoknya bleh sembang ngan staf lain..macam2 creta!!kadang naik lenguh mulut dok pot pet-pot pet,ye ler byk creta yg kluar..


poyo dh melanda!
Bukannya x der kerja,tp bila lama mengadap PC..naik juling mata aku..silap2 tambah lg power spek aku..adoyai..dah la mata aku ni kuat jgak rabunnya..kalau bukak spek..memang kabur je..

Sebenarnya memang hobby amik pic sndri,mengalahkan anak dara..hehehe..layan jelah pic aku ni..



yg ni the latest pic.

#Kalau aku letak byk2 lagi tentu korang sume muntah nengok pic aku#

#sebenarnya ada kawan kerja yg ckp aku poyo..suke amik pic sndiri.Betul ke aku poyo???#hahaha..x kisah la korang nak menilai aku apa..poyo ke x..asalkan hobby ni mendatangkan kebahagiaan pd aku..




7 comments:

  1. salam kak sura..amboi mulus nya kulit akak .. jujur :)

    ReplyDelete
  2. Amboiiii dik, posing sakan ya....poyo pun poyo lah kan, janji kita happi...hihihi..
    Akak suka tengok tudung yg adik pakai tu..mcm2 jenis,,,
    Thnks sudi singgah blog akak.....

    ReplyDelete
  3. Aduhhh~ gebunya Maksu saya... hehe...

    org yg cakap poyo tu jealous dia tak comey cam maksu... hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul ke?ke nak bodek je..hehehe..apapun nnt m.su blanje ns belauk!

      Delete
    2. betul la maksu.. ikhlas dari hati hehe. Belanja nasi berlauk? Pa nak ns berlauk buatan sendiri dari Maksu :D

      Delete
    3. tersangat boleh..trun p.klang dulu..:-)

      Delete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)