Sunday, February 3, 2013

Buah Hati Umi

Sayang umi..Afif..Umi sayang sangat dengan adik..adiklah buah hati semua orang kat dalam rumah ni..Masa umi mengandungkan adik,abang dan kakak2 x sabar nak tggu adik keluar...hari2 abang tanya bila adik nak keluar..dah x sabar dah..abang nak sangat adik lelaki..katanya nanti abang ada kawan...Umi pun doakan kalau diizinkan Allah memang umi nak lelaki sebab dah ada 2 pompuan dan sorang laki..dapat 2 pasang kan best..Alhamdulillah akhirnya umi dapat baby boy!!memang dah x sabar nak kluar..37 mggu 3 hari adik dh kluar..berat pun 2.3 shj..syukur semua selamat..walaupun masa tu darah umi naik!!cecah sampai 200 woo...
kes makan durian banyak la ni...

fresh!!3jam selepas dilahirkan..

Malam tu adik admitted ward..kurang gula ..dan berat badan kurang..umi tido sorang2 malam tu..esoknya baru umi dapat temankan adik di wad..alhamdulillah 1 hari je kat wad,lepas tu kita balik rumah..

umur seminggu..

Kita kat rumah pun x lama dik..umi admitted wad lagi..darah umi naik lagi..dan sampai sekarang umi kena makan ubat darah tinggi..umi x berani amik risiko kalau x makan ubat..umi sayang anak2 umi..sapa nak jaga anak2 umi kalau apa2 terjadi pada umi..alhamdulillah dengan izinNya,makan ubat doktor dan supplement shaklee darah umi dah stabil...

7 bulan

Sekarang ni adik dah besar sikit..seronok main ngan adik..dah pandai cakap sikit2..adik panggil umi Ma..Ma..tapi umi nak dengar adik panggil UUumii..umi tau memang lambat sikit umi nak dengar perkataan tu..sebab Along ,Angah dan Abang pun memang lambat panggil umi..mesti sebut Abah dulu...


Adik pun dah pandai main ngan abang..mengekek-ngekek adik ketawa kalau main ngan abang..umi seronok tengok adik main..

adik n abang

masa setahun(02/07/11)

masa serius

dah penat!!tido x tukar baju...

Umi x sabar nak tggu adik umur 2 tahun..Inshaa Allah ada rezeki kita sambut besday adik  pulak y ea.. 








No comments:

Post a Comment

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)