Thursday, April 30, 2015

#TB..Makan-Makan Sebelum GST

Assalamualaikum..
Tajuk hari ni adalah tajuk menumpang glamer 'GST'.Oleh kerana perkataan GST ni glamer sejak dua menjak ni..Umi pun nak tumpang jugak glamer GST tu..:)

Oleh kerana bulan-bulan ke'Malasan sudah berakhir..baca betul-betul ya..bukan Maslan yang tu..Maslan yang tu tak berakhir..ada jer isu-isu atau kata-kata yang buat orang annoying..Umi tak nak tumpang glamer dia...takuttt..

Okey berbalik pada tajuk..gambar-gambar ni semua gambar terperam..sayang pulak tak dijadikan kenangan kat sini. gambar makan-makan kami sekeluarga..gambar dari bulan 2 dan 3..



Cam biasa tempat kegemaran kami kalau nak makan sup...Ani Sup Utara..



Bakso pilihan Umi

lepas makan lepak-lepak sekejap...tengok la gaya si Afif ..pandai dia mencuit hati kitarang..



Kita ke JJ Bukit Tinggi pulak..


                                                            Muka bangun tido
pakai jam sampai ke lengan..kau hado?

                                                gumbira..makanan dah sampai




Semua berkongsi..rasa sikit sorang..

Jom makan sate Kajang Hj Samuri




Kami tak ke Kajang pun nak makan sate ni..makan kat cawangan barunya kat sini..kat Bukit Tinggi..berdepan dengan JJ Bukit Tinggi Klang..Masuk ni dah 3 kali kami makan kat sini.


Katanya nak makan KFC...kat sini tak amik gambar sangat..

budak ni dah pandai request..asal lalu depan KFC jer..mesti nak mengajak..sebulan sekali boleh la dik..


Jalan-jalan JJ lagi..



 last..gambar tuan blog yang perasan pakai tudung ala neelopah..beli murah masa kat kampung hari tu..:)


dah panjang sampai kebawah...okeylah bye..next n3 lepas cuti..yes..esok bermula cuti..hari selasa baru masuk kerja balik..Selamat bercuti .Selamat Hari Pekerja ..

8 comments:

  1. betul2 jalan2 dan makan sblm GST ni kak...hehe ...
    selamat bercuti kak.... 4 hari tu :)

    ReplyDelete
  2. Budak ligat mana boleh diam Sura. Tapi kalau dia tak ada mesti tak seronok kan.. Org pakai jam Afif pun nak juga. Tak kisahlah pakai sampai lengan ke apa janji ada. Afif... Afif...

    ReplyDelete
  3. tumpang isu gst..tumpang glamer maslan..larik!!!hahaha

    hahaha afif comel pakai jam smp ke lengan..

    selagi ada nikmat makan kan kak sura..Lepas gst kena kurangkanlah makan luar.huhu

    ReplyDelete
  4. Ngelat ni......nak dapat jugak pageview tinggi guna perkataan GST ek hihi... Betul tu Sura, baiklah buh kat sini gambo tu dpd terperap dlm hp ek.

    Okje tak pernah masuk dlm restoren Ani Sup Utara tu. Sedap ke Sura.....Mesti banyak sup ek...

    ReplyDelete
  5. N3 makan layan anak itu buat ibu bapa bahagia bila dapat bagi apa yang anak nak.

    Selamat bercuti sura juga buat semua rakan2 blogger.

    ReplyDelete
  6. anak2 ni kalau dapat makan kat luar memang seronok la...

    ReplyDelete
  7. Selamat menjalankan ibadah puasa Sura dan Family
    Lama menyepi sibuk dgn Shaklee ye:)

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)