Friday, June 27, 2014

Cerita Pagi Tadi..

Assaalamualaikum semua..lambat bersiaran hari ni ..pagi tadi pergi sekolah anak...open day..
Baliknya merayap pulak ke Giant..boleh pulak terbeli kasut raya untuk anak-anak dara..lega sikit..tinggal tudung jer..fuhh..

Seronok pulak rasanya..tenang jer berjalan bila Afif takde..mulanya nak angkut dia pergi sekolah tadi..tapi tido..tak nak bangun..hantar jelah rumah Ibu..sambung tido kat sana..

Kalau dah sampai Giant..tak sah pulak kalau tak shopping..terbeli jugaklah..sikit-sikit..

Layan gambar pulak..


menunggu turn untuk angah pulak..

                                                                persediaan buat biskut..

Lunch time




                                                                          tak ready..
Tu jelah untuk hari ini..sebelum tu ada iklan ni..hehe..sapa-sapa berminat..cepat-cepat sms/whatapp ya..
017-2816462..



#hari ni masuk ofis petang.tak sempat nak BW rumah kawan-kawan..nanti umi jalan2 umah korang ya bila ada masa#

6 comments:

  1. memang lagi senang shoping tanpa anak kecik kan kak~
    senang kita nak memilih.. kalo bw anak kecik mmg sibuk nk peratikan dia jer. hehehe

    ReplyDelete
  2. Sib baik anak dara dah besar panjang..senang bawak berjalan...hihihihi

    ReplyDelete
  3. Macm adik beradik aje kak :)
    Selamat Berpuasa

    ReplyDelete
  4. Bukan main lagi anak beranak berselfie yeh hehe....
    Sura, macam tak biasa, kalau tak de budak kecik mmg aman sikit nak bershopping hehe

    ReplyDelete
  5. mak ngn anak mcm adik beradik..:)

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)