Wednesday, May 21, 2014

~WW~



Kalau aku kaya......



sumber Fb

Kalau korang ada duit camni ..apa korang nak buat..?

10 comments:

  1. 1st thing is benti keje immediately haha
    pas2 pergi setel utang piutang
    simpan tuk ms depan dan wat pelaburan jangka pjg
    buat bisness
    pergi haji
    sedekah pada yg memerlukan
    haii byklah kak nak buat..ekeke

    ReplyDelete
  2. ha3.... mcm2 bole buat yooooo.... tp 1st of all nak settlekan hutang-hutang dulu... serabut rasa...

    ReplyDelete
  3. Tak terkata kalau mmg dapat duit banyak ni...
    1st memang sahlah benti keje, jaga anak lagi bagus...
    2nd terus simpan tuk diri sendiri, husband & anak2...
    3rd bawak mak pegi haji...
    lain2 banyaklah, beli rumah sebiji lagi, buat bisnes, sedekah pada yang memerlukan, macam2lah...
    hehe... angan2 bolehlah... :D

    ReplyDelete
  4. wah bestnye banyak duit...$$$$$$$$$$..
    kalo ada duit banyak, of course langsaikan hutang piutang y ada..
    sedekah, leh sponsor 1 family gi haji @ umrah,,
    mcm2 pk dalam pala ni..

    ReplyDelete
  5. ahahha..kayaa.. klu sy kak, bagi pada org yg memerlukan..sedekah pada Syria, Palestin... pastu jalan2 round the world...haha (angan2).

    ReplyDelete
  6. bestnye kalo duit berkepok2 camtuh. pertama sekali nak langsaikan semua hutang dulu.. hahahahah nampak sangat banyak hutang..kikikiki

    ReplyDelete
  7. Heee... kalau macam ini punya banyak agaknya kakak pengsan dulu sebab tak percaya boleh dpt banyak macam itu Sura..

    ReplyDelete
  8. Alangkah bgsnye kalau ade duit byk ni.....

    ReplyDelete
  9. Tak terfikir boleh dpt duit sbnyk tuu. Itu sbb tak dpt kut..hehe

    ReplyDelete
  10. Wah bestnya Sura....mula mula nak baring atas duit dulu hehe....Sebab objektif tak nak kerja seumur hidup, so lepas pergi Mekah,..balik rumah hidup sederhana jer.....hehe

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)