Tuesday, January 7, 2014

Dah namanya pompuan..

Assamualaikum semua...walopon hari2 duk busy..tp Umi tetap gak nak cari masa nak buat n3..n3 pantas dan ringkas.Berbalik pada tajuk..Kalau dah namanya orang perempuan pantang di sua benda2 yg mengoda nafsu..maksu umi nafsu membeli..tengok jer barang2 cantik semua nak..tak kira apa..pinggan mangkuk,barang kemas,macam-macam lagilah..yang umi nak cerita hari ni..pasal pompuan2 kat tempat kerja umi ni termasuk empunya diri..

Biasanya kat klinik ni ada jer orang hantar barang nak jual..walopon tak berapa kenal..tp diarang nak jugak tinggalkan barang2 tu..yang kenal tok sah cakap lah..memang selalu bawak jer..hehehe..dan yg selalu tergoda antaranya umi la...hehehe...hari ni pulak ada orang bawak mcm2..ada kerongsang .cincin..gelang..dari sabah..mula-mula kawan Umi.. Ani cakap..Kak ada orang bawak macam2 kat depan ..pegi la tengok..Umi cakap..taknak lah..nanti tergoda..terbeli pulak..pastu Umi buat dokk jer..terlintas nak amik sampul surat kat bilik depan..dah sampai kedepan tertengok barang2 tu..terus juling bijik mata..tersangkut jugakk!!adehh..tak leh tahan..mula2 try cincin..pastu..tak nak lah ..amik kerongsang jelah..murah sikit..Tu laa..mula-mula cakap taknak tengok langsung nanti tergoda..sekali dah belek2 sangkut jugak..mmmm..



cincin yg tak jadi beli...

#taksahkalautakbeliapa-apa#

8 comments:

  1. haa tulah fitrah seorang perempuan..tak lari dari membeli belah,tak kira kat mana janji shopping citernya :)
    salam perkenalan n follow sekali :)

    ReplyDelete
  2. nasib lah el ni bkn jenis cepat tergoda
    sbb brg2 kemas ke keronsang ke yg batu2 ni gelang2 ni mmg el x bape suka hehehe...tp mmg cantek cincin yg akk x jd beli tu

    ReplyDelete
  3. zura pun tumpang berkenan la... eh kak, maaf deh tok dey nok berwasapan... bz sgt la pulok...miss u kak !!

    ReplyDelete
  4. Perempuan dan perhiasan memang tak boleh dipisahkan...

    ReplyDelete
  5. tak ralit sgt tgk ni..sbb tpt naz tinggal skrg pun byk kan. kan kt sabah. heee. stp minggu, ada je design baru keluar. tak tekejar. cam teknologi jgk. heeee

    ReplyDelete
  6. Wah nafsu2,org pompuan mmg gtu.x bli nnt termimpi2 pulak kan.hihi

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)