Wednesday, November 13, 2013

~WW~

                                                          SESI MENYONTENG

#kadang-kadang kat bilik Umi ni dah macam taska.#

18 comments:

  1. eh..smartnya pakwe cik nor nie..siap pakai songkok lagi..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakai songkok tapi pakai seluar pendek.hihihi..penat suruh jangan pakai songkok tu..tinggal jer kat umah..nak jugak pakai..dah jadik fesyen apa ntah..:)

      Delete
  2. Replies
    1. ganggu tu selalu..yg tak ganggu tu kadang2 hehehe..

      Delete
  3. hensem betul afif ni geram tgk..boleh tgk lama2 x..mn tau terkenan nti hehe

    ReplyDelete
  4. budak2 kecik memang suka main conteng2 . dulu buku sekolah saya habes kena conteng dengan adik.. umo pon baya2 afif jugak la ^_^

    ReplyDelete
  5. Hai..bilik umi je ke..bukan satu rumah ha ha

    ReplyDelete
  6. Comelnya >_< Ina follow sini. 193 ;)

    ReplyDelete
  7. pandai dia berkawan.
    menyonteng sama2 yer~
    bawak Afif gi keje eh kak?

    ReplyDelete
  8. Afif kira apa janji dia selesa. Baring ke apa janji dia buat macam kawan-kawan lain buat...

    ReplyDelete
  9. Alaaa comelnya anak2 akak...

    ps/ Ida selalu termiss dth blog akak, so Ida dah masukkan blog akak dalam blog list Ida, klu akak sudi masukkanlah blog Ida pula yer

    ReplyDelete
  10. wah best nya. anak2 sy dah bsr, so x de lg pemandangan begini.

    ReplyDelete
  11. bisala la kan mak2 macam kita ni bawak anak ke pejabat kan..janji rakan sekerja semua faham..sama macam sy juga..

    afif hensem bersongkok..:)

    ReplyDelete
  12. anak2 zura klu dpt pen kompom dorg conteng dinding trus...bg kertas pun tk nk..stress tol....

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)