Wednesday, September 25, 2013

Sarapan bersama Afif..

Mood Afif tak baik pagi ni.. buat hal..merajuk..dibuangnya seluar kat bilik air..nak dokong manjang..nak itu..nak ini..pagi-pagi dah buat umi berpeluh-peluh.. Disebabkan Umi dan abah siap awal pagi ni..dapatla bawak si Afif pegi sarapan kat luar..


                                             budak belum mandi..(masamm jer)
Mood tak elok jadi makan apapun tak nak..minum air je la..Umi jer yg berselera..habis bihon sepinggan..kuih lagi..kenyang perutku..hohoho...


9 comments:

  1. sabar yer Afif... lg 2hari da cuti... bole lepak kat umah...

    ReplyDelete
  2. cumilnye muke adik afif huhuhu~

    ReplyDelete
  3. hoh umi plk yg lebih2 makan.. hahahaha..

    ReplyDelete
  4. tu lah anak2 kan~
    kadang2 mood dia kita tak jangka.
    kalo kita dah lambat pastu dia buat hal, memang boleh hangen satu badan..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul zura..kalau dah lambat memang boleh hangin satu badan...:)

      Delete
  5. Tak puas tidur tu agaknya Sura. Kadang budak macam tu. Pagi suruh makan pun dia tak mahu... minum biasalah mesti nak punya.

    Kesian Afif... mesti ada yg dia nak tu - masam-masam pun comel juga:)

    ReplyDelete
  6. betulla kak..tak cukup tido kot..tu yg mengamuk bagai..:)

    ReplyDelete
  7. Mcm biasalah...apa pun mak2 ni mmg berselera makan. comel afif walaum masam2 yer..

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)