Wednesday, April 17, 2013

~WW~Sepetang di Tumpat..



Petang itu aku,En Asmadi n adik Afif rounds bandar Tumpat..naik moto pink lagi..auww..
Singgah kat padang Mahkota...basahkan tekak kat sini.
                                                                      aksi bermula



                                     haa.tu dia..sejak musim panas membahang ni,ini la yg slalu ku cari..

susah btul nak makan bila budak ni dh conquer..

apa tu???

sekawan burung pulang petang

#tak pernah puas bila duk kampung,berat jer hati bila time nak balik semula#











12 comments:

  1. Replies
    1. nampak sedap tp x de la sdap mane.. :(

      Delete
  2. orang kelate eh..bestnye.lama tak jalan2 kelantan

    ReplyDelete
  3. Sedapnuer abc... Dpt cendol lg sedap... Kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila Lia cakap cendol..terliur pulak nak makan cendol!!

      Delete
  4. sama! sonoknye duk kampung kan~
    makanan sedap2 kat kampung.. rindunye nak balik kampung jugak~

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau duk kg lama2 boleh naik berkilo-kilo gamaknyer..asyik cari makan n jer..hehehehe..

      Delete
  5. Replies
    1. kalau cuaca panas asyik nak cari ais jer..konon nk pantang ais..perut dah semakin meninggi..hehehe..

      Delete
  6. dapnyer tgk abc tu sambil tgk aksi adik comey..hhehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tema kaseh kakak..sbb ckp adik ni comey.. :)nnt akak blanje abc erk..

      Delete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)