Wednesday, April 3, 2013

Shopping Buku


Rabu lepas aku dan anak2 pi JJ Bukit Raja..masuk kedai buku Popular..maka inilah hasilnyer..tadaa..

macam-macam ada

Rm50 x 4 pun melayang masuk mesin duit kt kedai tu(memang baget dlm 200 pun)..tp puas hati..ada diskaun!!klu x de mesti lebih..


kaki dh lenguh..duduk2 jap..

umi n Aqil

Kesian adik Afif kena tinggal ngan ibu Gayah..En Asmadi pun x ikut..kena kerja..kami outing berempat jer..
Kalau ada hubby baru bleh bwk afif..abah jd tukang jaga Afif..hehehe..






























10 comments:

  1. sonok nye dapat shopping buku banyak2 camtuh..
    tapi saya nih x gemar sgt baca buku tebal2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu2 memang x kisah tebal manapun..skrg ni dh malas nak baca buku tebal2..baca buku resepi jer rajin skit..hehehe

      Delete
  2. seronok nya bnyk shopping buku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. skali skala memang sronok..yg x sronoknyer x sempat nk baca lagi..tengok2 jer..:)

      Delete
  3. puas hati btol dpt borong buku byk2 gitu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang puas hati..seronok bila tengok ank2 sronok..

      Delete
  4. waaa.. mcm mana leh ada minat baca buku banyak2 yea? hemm.. saya cuba jugak tp kejap2 j pastu dh boring.. kecuali buku tentang masakan n kecantikan.. hu3.. (mood pemalas betui kan.. )

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak sura pun sama..bukannyer rajin sangat..nak2 bila usia dh bertambah..lg malas..hehehe.

      Delete
  5. byknya beli buku.berhabis byk utk pengetahuan takpe. sgt berbaloi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. berbaloi-baloi..cukup puas hati..:)

      Delete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)