Thursday, March 21, 2013

Tumpang Gembira..

Tahniah buat adik2 yg berjaya dalan SPM...buat yg x berjaya..jangan sedih2..ini bukan penghujungnya..
Hari ni aku menumpang bahagia..tumpang Gumbira apabila anak Bos aku dapat 9A..semua 'A' ooo..
Masa tengah keje pagi td..tiba2 bos aku aku panggil:Sura..Sura..Nain dpt 9A..dengan senyum lebarnya..hati ibu mana yg x gembira..aku pun dgn pantas mengucapkan Alhamdulillah...Bos pun sambung kerja..

Aku pun tumpang gembira dgn berita gembira ni..tiba2 plak mataku bergenang..apasal aku yg terlebih emo ni?..Merah menyala pulak mata ni..dlm hati ..jangan la ada staff lain yg nampak..malu aku...Ya la..knape plak aku yg lebih..Tiba2 pulak teringat kat Along...tahun depan Along amik SPM..kalau la Along dpt mcm Naim..Mmm..x tau la aku nk ckp apa!!Along masuk kelas Sains Tulen pun aku dh ckup gembira...

                                                       tahniah Nain..(yg depan ade kek)
Nain akan ke Russia mengikut jejak Alongnya...amik Medic..:)

9 comments:

  1. tahniah...Russia?bestnya jd bdak pandai..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'aa..Moscow,Rusia..bestnye bila tengok musim sejuk kt sana..:)

      Delete
  2. tahniah buat nain~
    sonok dengar kejayaan orang kan~

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau anak sendiri mesti melompat..:)

      Delete
  3. Tahniah Nain..pandai nya..Alhamdulillah!...
    klu anak sndiri lagi menangis kan? menangis gembira..
    TQ follow sy..salam kenal, dah follow sini juga #50 :)

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)