Thursday, January 31, 2013

Selamat Hari Jadi Angah

Tanggal 31.01.1999..adalah hari kelahiran puteriku yang kedua..Nur aniqah Auni..umi sendiri yang bagi nama..abah memang x berpeluang nak bagi nama anak2(kesian abah )..dan hari ini dalam sejarah adalah hari ulang tahun kelahiranmu Angah..SELAMAT HARI JADI sayang..semoga dipanjangkan umur , diberi
kesihatan yang baik dan yang paling penting menjadi anak yang solehah..

Umi sentiasa berdoa untuk angah dan anak-anak umi yang lain.Umi mengharapkan Angah menjadi anak yang mendengar kata Umi dan abah(angah ni degil sikit).Tapi Alhamdulillah rasanya sekarang ni dah kurang sikit menjawap..Angah tahu tak setiap kali Angah menjawap hati Umi ini bagai diguris-guris(sakit hati tau)..abah pun selalu cakap dengan umi..Angah ni suka menjawap..Umi pun x tau apa nak buat dengan Angah..Umi hanya dapat menadah tangan memohon dariNya agar Angah menjadi anak yang baik..Ingat tak Ngah..dulu Umi selalu amik air daripada rumah ustaz bagi Angah minum..air tu khas untuk Angah..memang ada perubahan..Angah banyak berubah..kurang menjawap..

Sebenarnya Angah adalah seorang anak yang baik..cuma angah suka menjawap dan memberontak aje..kalau Angah buang semua sikap tu..tentu Angah jadi lebih baik..Angah selalu tolong Umi kemas rumah(boleh dikira selalu la jugak),masak nasi,kupas bawang,jaga adik-adik..TERIMA KASIH ANGAH..kalau Angah takde susah jugak Umi..dan satu lagi Umi nak pesan dengan Angah..Angah kena banyak bersabar dalam membuat sesuatu pekerjaan..jangan suka merungut ya sayanggg...

Nanti petang Angah balik sekolah Umi wish ya..Umi dah beli kek pun untuk Angah..nanti malam kita celebrete Hari Jadi Angah..OOoo Ya..Umi nak belanja sate la hari ni.!!


Angah!!!Umi Sayang Angah!!

Diam tak diam dah besar anak dara Umi..dah tua la Umi..Umi pun kena la buang pe'el gila-gila Umi..anak2 dah besar bermakna Umi semakin....ohhh tidakkkk!!!hahaha..

2 comments:

  1. Salam..anak2 la yang menceriakan suasana,penghibur kita bila kita sedih..setiap ibu pasti mengharapkan yang terbaik untuk anak kesayangan,mudah mudahan angah taat pada umi n abah nyer,slamat hari jadi angah..

    ReplyDelete
  2. Wasalam airis..t.q wish utk angah..masa anak2 kecik slalu cakap bila anak nak besar..bila anak2 dah besar..terasa cepatnya masa berlalu..smoga kita semua menjadi ibu2 yg terbaik untuk anak2.

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)