Friday, April 24, 2015

Semoga Semuanya Selamat.Pelajar Malaysia Di Moscow

Assalamualaikum semua..
Hari ini Umi nak berkongsi kesedihan dengan korang semua..boleh tak?mesti bolehkan..korang semua kan sahabat..Semalam Umi dapat tahu satu berita buruk.Anak bos Umi..Doc Aminah adalah salah seorang yang terlibat dalam kebakaran di Moscow.Buat yang belum tahun kisah pelajar Malaysia di Russia baca Ini.Anak Doc antara yang 7 yg kritikal.Syukur pada Allah dapat berita terbaru dia sudah sedar..tapi masih lagi di ICU.

Sebagai ibu,tentunya Umi dapat menyelami perasaan bos Umi tu..Walau apapun bos umi tu seorang wanita yang kuat.Hari ini Umi datang kerja dia masih boleh tersenyum.Umi sempat bertanya keadaan terkini Nain disana.Doc sekeluarga masih menunggu perkembangan keadaan anaknya disana.

Sahabat semua ..marilah kita sama-sama mendoakan kesembuhan yang cepat buat pelajar-pelajar yang terlibat..
yg baju purple tu la Nain..sebelah tu abangnya Aqim

#prayforZainalNastaiinNothers
#BeStrongNspeedyrecovery

6 comments:

  1. Sedihnya... khabarnya 7 pelajar yg kritikal dan dlm rawatan rapi sekarang ni Sura. Ye sama-sama kita doakan mereka segera sembuh.. Hati boss Sura tu Allah aje yg tahu... kakak yg tak kenal pun sedih tak terkata apa lagi dia...

    ReplyDelete
  2. Salam Jumaat kak..
    sedihhnya.. ya Allah moga Nain cepat sembuh ..besar sungguh dugaan bos kak sura..moga tabah...

    ReplyDelete
  3. sedihnya kak sura.kita yg membaca cerita turut bersedih Ini kan akk orang terdekat mengenali mak nain.sama2 kita doa moga mereka cepat sembuh

    ReplyDelete
  4. Asalamualaikum...:-(( semoga semuanya stabil..amin

    ReplyDelete
  5. semoga dia cepat sembuh..berat dugaan..

    ReplyDelete
  6. Moga diringankan sakit anakanda Nain dan pulih seperti biasa. Manalah tak risau Sura kalau dah namanya mak. Bos Sura tak gi sana ke?

    ReplyDelete

Umi amat hargai setiap komen anda..Tq..:)